Prigovori i pritužbe kupaca rješavaju se komunikacijom

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Što je to primjerena i adekvatna komunikacija?

Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu usluge, rok plaćanja i slično.

Postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila.

Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama je prilagodba komunikacije različitim tipovima kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt s nezadovoljnim kupcima. 

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar.

Datum održavanja: 19.9.2018. u Zagrebu

Naziv seminara: "Upravljanje prigovorima i pritužbama"

Polaznicima su osigurani:

  • svi radni materijali (skripte, vježbe, mape, primjeri, blokovi za pisanje) 
  • ručak u restoranu i topli napitci, 
  • potvrda o sudjelovanju. 

Na edukciji ćemo naučiti 

  • Kako se adekvatno izražavati tako da kupac prihvati naše odgovore bez otpora.
  • Koje ponašanje se očituje kroz naše geste, glas, mimiku, kontakt očima za vrijeme razgovora.
  • Kako poboljšati neverbalnu komunikaciju. 
  • Naučit ćemo razumjeti kako naš proizvod ili uslugu doživljava kupac
  • Kako se nositi sa stresom te kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem kad smo suočeni s konfliktnim klijentima.

Edukacija je namijenjena zaposlenima koji u svakodnevnom poslu direktno komuniciraju s kupcima i klijentima. Posebice je korisna za djelatnike na šalterima koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima usluga, djelatnicima odjela reklamacija, prigovora i pritužbi.

 

 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Pogledajte kako je bilo prošlom terminu seminara OVDJE 

6 savjeta za komunikaciju OVDJE

Popis svih seminara potražite na  www.poslovni.hr/seminari/

Polaznici o seminaru:

"Zadovoljan sam izvođenjem seminara i velikim brojem primjera iz same prakse"
"Velika pohvala izvrsnoj predavačici, puno sam naučio"
"Odličan seminar, svima bih ga preporučila. Predavačica je bila izvrsno pripremljena"
„Pohvalila bih stručnu predavačicu i nadasve zanimljivo predavanje koje je bazirano na praktičnom rješavanju problema i stvarnih situacija.“
„Bilo mi je zaista poučno i vrlo zabavno! Sve pohvale predavačici, promijenio ne bih baš ništa.“
„Želim pohvaliti cjelokupnu organizaciju seminara, zbilja ste se potrudili, a posebna pohvala i zahvala ide predavačici.“
„Ovo je bilo konstruktivno provedeno vrijeme jer sve što smo prolazili moći ću primijeniti na poslu.“
„Pohvalila bih posebno onaj dio seminara gdje smo obrađivali  problematiku kako prebaciti fokus na rješenje i pozitivan ishod reklamacije“.
„Izvrstan i osebujan pristup predavačice! Bravo – samo tako nastavite!“

ODRŽANI TERMINI: 26.1.2017., 9.3.2017., 31.5.2017., 21.7.2017., 17.10.2017., 5.12.2017.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!