Pritužbe kupaca rješavaju se komunikacijom

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Što je to primjerena i adekvatna komunikacija?

Last minute prijave su u tijeku. 1+1 gratis. Broj mjesta je ograničen. Popust se obračunava na redovnu cijenu. KOD za popust: 17450

Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu usluge, rok plaćanja i slično.

Postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila.

Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama je prilagodba komunikacije različitim tipovima kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt s nezadovoljnim kupcima. 

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar.

Datum održavanja: 26.4.2018. u Zagrebu

Naziv seminara: "Upravljanje prigovorima i pritužbama"

Polaznicima su osigurani:

  • svi radni materijali (skripte, vježbe, mape, blokovi za pisanje) 
  • ručak u restoranu i topli napitci, 
  • potvrda o sudjelovanju. 

Na edukciji ćemo naučiti 

  • Kako se adekvatno izražavati tako da kupac prihvati naše odgovore bez otpora.
  • Koje ponašanje se očituje kroz naše geste, glas, mimiku, kontakt očima za vrijeme razgovora.
  • Kako poboljšati neverbalnu komunikaciju. 
  • Naučit ćemo razumjeti kako naš proizvod ili uslugu doživljava kupac
  • Kako se nositi sa stresom te kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem kad smo suočeni s konfliktnim klijentima.

Edukacija je namijenjena zaposlenima koji u svakodnevnom poslu direktno komuniciraju s kupcima i klijentima. Posebice je korisna za djelatnike na šalterima koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima usluga, djelatnicima odjela reklamacija, prigovora i pritužbi.

 

 

Pogledajte kako je bilo prošlom terminu seminara OVDJE

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na  www.poslovni.hr/seminari/

Polaznici o seminaru:

"Zadovoljan sam izvođenjem seminara i velikim brojem primjera iz same prakse"
"Velika pohvala izvrsnoj predavačici, puno sam naučio"
"Odličan seminar, svima bih ga preporučila"
"Zanimljivo i poučno predavanje"
"Seminar je u potpunosti ispunio moja očekivanja"
"Predavačica je bila izvrsno pripremljena"

ODRŽANI TERMINI: 26.1.2017., 9.3.2017., 31.5.2017., 21.7.2017., 17.10.2017., 5.12.2017.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve