Privatni iznajmljivači žale se na marže agencija od 40 posto. Zašto su one tako visoke?

Autor: Poslovni dnevnik , 22. rujan 2014. u 17:08
Željko Trezner, UHPA

Željko Trezner razloge visokih marži agencija vidi u ulaganju novca i napora u prodaju kapaciteta privatnih iznajmljivača.

Iznajmljivačima se to može činiti puno, no trebaju znati da agencije i turoperatori ulažu i novac i napor u prodaju njihovih kapaciteta, pogotovo ako u procesu sudjeluje više od jedne agencije.

Sve te aktivnosti agencije koštaju. No, pitanje je s kim se ulazi u ugovorni odnos. Suradnja s nekim velikim i razvikanim organizatorima putovanja iznajmljivačima se pokazala beskorisnom, čak štetnom, jer nisu dovoljno educirani i potpisivali su loše ugovore. Primjerice, neke agencije u slučaju otkaza naplate cijeli iznos i ostave ga sebi, vlasnik smještaja ne dobije ništa i ostaje prazan. 

Zašto bi onda uopće angažirali agencije?
To je jednostavna matematika, suradnja s agencijom mora jamčiti bolju popunjenost i dulju sezonu, umanjuje rizik u slučaju otkaza te od podbačaja na pojedinim tržištima, jer agencije s većim kontingentom kapaciteta rade paraleleno na nekoliko tržišta. No, iznajmljivači se moraju educirati kako bi znali ulaziti u partnerski odnos i odabrati prave partnere jer većina agencija radi korektno i trudi se ne samo prodati, već i podijeliti know how za bolje poslovanje. Druga je priča s onima koji žele "zamračiti" prihod zbog utaje poreza. Rad s agencijama smanjuje i sivu zonu.

S kim onda i kako treba surađivati?
Zagovaramo okrupnjavanje na razini destinacija, odnosno suradnju s lokalnim agencijama koje poznaju destinaciju i znatno lakše će prodavati na različitim tržištima. Treba osmisliti sustav poticajnih mjera da bi se potaknula suradnja u kojoj svi dobivaju. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

MStudio, puno ti hvala….

Evo,l morate se malo organizirati i na adrese iznjmljivača poslati
programe…
Uvijek su domicilni iznajmljivači na internetu jeftiniji,…pa, to i stranci znaju, samo je problem -povjerenja ….da li će me apartman čekati- i
hoće li mi se agent javiti, kad stignem ispred apartmana ….i dati mi ključ,
ništa drugo te ne muči.

Privatni iznajmljivači bi trebali ozbiljnije razmisliti i o samostalnom upravljanju svojim smještajima, ukoliko ne žele davati velike provizije agencijama i gubiti na zaradi. Iznajmljivanje je ozbiljan posao kao i svaki drugi koji donosi zaradu, te uz pravi alat može biti i unosniji.
Ukoliko oglašavate Vaše smještaje na svjetskim portalima, te direktno kontaktirate sa potencijalnim gostima, zašto se zadovoljavate da agencije za Vas vode Vaš posao, kad možete to sami i jednostavno!
Media Studio j.d.o.o.[/url] tvrtka, između ostalih, nudi svoja profesionalna rješenja za kompletno upravljanje poslovanjem iznajmljivača – Apartmani.NET.
Besplatno se može preuzeti program sa stranica i koristiti mjesec dana, prije odluke o kupnji licence.

Probajte, ne košta Vas ništa, može Vam jedino pomoći!

ApartmaniNET – program za iznajmljivače[/url]

New Report

Close