Komunikacija sa nezadovoljnim kupcima i rješavanje reklamacija

Autor: Poslovni.hr , 08. studeni 2017. u 08:28
Foto: Fotolia

Učinkovita komunikacija je ključ uspješnog rješavanja prigovora i pritužbi. Donosimo Vam nekoliko primjera:

Ako želite ubrzati interakciju sa sugovornikom, koristite upitne fraze. Primjer upitnih fraza:

  1. Ukoliko isporučimo robu do petka, nećete otkazati narudžbu, je l' tako?
  2. Možemo vam poslati zamjenski uređaj, da li je to uredu?
  3. Dogovorili smo da ćete platiti do kraja mjeseca, je l' tako?
  4. Cijena za paket proizvoda je 5.000 EUR, slažete se?

Ako klijent uporno odbija ponuđene opcije, koristite pitanja kojima ćete od njega dobiti rješenje. Primjer pitanja:

  1. Kad biste htjeli da se isporuči?
  2. Kakav proizvod bi vama bio prihvatljiv?
  3. Što predlažete kao rješenje?
  4. Koliko ste spremni platiti za paket usluga?

Želite saznati kako uspješno komunicirati kod prigovora i pritužbi? Unaprijedite poslovnu komunikaciju. Dođite 5. prosinca 2017. na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika. Vježbajte s nama postavljanje pitanja i komunikaciju sa ljutim klijentima, razmijenite iskustva sa polaznicima, svoje najkorisnije primjere iz prakse podijeliti će s vama predavačica sa 25 godina iskustva u internacionalnoj prodaji. Ne propustite. Rezerviraj svoje mjesto.

 

 

Koje su teme i što ćemo naučiti na seminaru:

• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte, pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Organizator seminara: Poslovni dnevnik -Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close