Prijatelji iz vrtića krenuli u samostalan biznis i nisu požalili

Autor: Poslovni.hr , 17. listopad 2017. u 10:42
Foto: Thinkstock

Od ukupne proizvodnje izvoze 20 posto u Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Sloveniju, a planiraju i proširenje izvoza u BiH i Sloveniju. Od novih zemalja zanimljiva su im tržišta Mađarske, Crne Gore i Kosova.

Vicko Mustapić i Ivan Crnaić, 28-godišnjaci iz Vinkovaca, nerazdvojni su prijatelji još iz vrtićkih dana i prije tri godine zajedno su ušli u posao proizvodnje PVC stupova za vinogradarstvo, voćarstvo, mlade voćke i povrće. Osnovali su tvrtku PVC Troplex d.o.o. i od tvrtke koja je proizvodila sličan asortiman, ali je odustala od proizvodnje, otkupili su strojeve i krenuli u poduzetničke vode. Za sada, kažu, nisu požalili. Mustapić je zadužen za marketing i izvoz, a Crnaić za samu proizvodnju.

Kako piše Glas Slavonije, njihov poduzetnički pothvat ima i ekološke značajke, jer sirovinu, reciklirani PVC materijali koji ostaju u proizvodnji, za proizvodnju nabavljaju od tvornica za izradu PVC stolarije iz cijele Hrvatske. Ostaci iz proizvodnje PVC stolarije završili bi negdje na odlagalištima otpada, a Vicko i Ivan prerađuju ih u nove proizvode ostvarujući nove vrijednosti.

– Za partnerstvo smo se odlučili jer imamo odlične odnose i uzajamno povjerenje. Ušli smo, zapravo, u djelatnost o kojoj nismo ništa znali, ali s vremenom smo učili. Tvrtka PVC Troplex danas ima sedmero zaposlenih, prosječna plaća je 4000 kuna. Godišnje proizvedemo više od 100.000 stupova raznih dužina koji se koriste na razne načine. Cjelokupan proces proizvodnje, od samog ulaska sirovine do konačne izrade, odvija se u našim pogonima. Stupovi su neškodljivi za okoliš i same biljke, otporni su na vremenske nepogode i ne zahtijevaju dodatna ulaganja poput bojenja, zamjene novima zbog truleži i slično – kaže Ivan Crnaić, dodajući kako su prije osnivanja PVC Troplexa obojica završili fakultete i radili tri godine – Ivan u automobilskoj industriji, a Vicko u proizvodnji PVC i aluminijskih panela i vrata. Primarni motiv osnivanja tvrtke je samostalnost i stvaranje nove dodatne vrijednosti, pojašnjavaju mladi poduzetnici.

Od ukupne proizvodnje izvoze 20 posto u Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Sloveniju, a planiraju i proširenje izvoza u BiH i Sloveniju. Od novih zemalja zanimljiva su im tržišta Mađarske, Crne Gore i Kosova.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close