‘Preuzmite rizik, sad je pravi trenutak za to’

Autor: Valentina Wiesner Mijić/VL , 15. rujan 2016. u 22:01
Magdalena Maloča, Nenad Bakić, Kristina Vujević i Boris Galić

Nenad Bakić poručio je poduzetnicima da je Hrvatska na točki preokreta u kojoj je zajamčen rast gospodarstva od dva do tri posto, ali da je i rast od pet do šest posto ostvariv.

Što vi tu radite? Imate 160 milijardi kuna u bankama!,  poručio je predsjednik Uprave Allianza Boris Galić Poduzetničkom klubu koji je osnovao upravo Allianz od svojih bivših zaposlenika, a sada vlasnika agencija za prodaju osiguranja, na prvom susretu u inovacijskom centru HUB385.

Poduzetnički klub pokrenut je s ciljem osiguravanja podrške malim poduzetnicima u edukaciji, informiranju i umrežavanju, a njihov bivši šef ukazao im je na, kako ga je nazvao, golem mrtvi kapital koji leži na računima banaka u vidu štednje građana.  "Kamate u bankama bit će za godinu dana nula posto, tu je prostor za vas! Hrvati nose kao budale novac u banke, mi smo siromašna zemlja bogatih građana u kojoj 23 posto stanovnika ima veliki novac na štednji", istaknuo je Galić.  I njegov gost, investitor Nenad Bakić, bavio se kamatama te poručio da su građani bili na gubitku čak i onda kad su dobivali kamatu od 2,5 posto, jer je "credit default swap" (CDS) koji pokazuje rizik od bankrota države, iznosio tri posto, a danas dobivaju kamatu od svega 1,5 posto.

 

Galić

Siromašna smo zemlja bogatih građana u kojoj 23% stanovnika ima veliki novac na štednji.

 "Radije bih onda svoj novac držao u Njemačkoj uz nula posto i minimalni rizik",  kaže Bakić koji je poručio poduzetnicima i da je Hrvatska na točki preokreta u kojoj je zajamčen rast gospodarstva od dva do tri posto, ali da je i rast od pet do šest posto apsolutno ostvariv. Pozvao je okupljenih 200-tinjak poduzetnika da preuzmu rizik jer je, kako kaže, najveći rizik ne ulaziti ni u kakav rizik, a financijska je branša jako prociklički orijentirana i ovisna o rastu BDP-a pa je sad trenutak idealan.

Model prodajnih zastupnika poduzetnika Allianz razvija već nekoliko godina, a lani je s namjerom cjelovite transformacije prodaje na njega odlučio staviti još snažniji naglasak. Zajednički sa zaposlenicima prodaje razvijen je poduzetnički koncept koji je lani više od 180 zaposlenika potaknuo na osnivanje vlastitih agencija i ulazak u poduzetništvo.  Zaposlenici prodaje koji su se odlučili na taj korak imali su Allianzovu snažnu podršku u pokretanju vlastitoga posla te su postali ekskluzivni poslovni partneri u prodaji osiguranja. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close