Pogledajte zadnje seminare Poslovnog dnevnika prije ljetne pauze

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Poslovni bonton i neljubazni zaposlenici, komunikacija sa ljutim klijentima, pregovaranje sa "teškim" sugovornicima, leadership i demotivirani zaposlenici....

Budite i vi jedan od naših zadovoljnih polaznika. U tijeku su upisi na zadnje seminare prije ljetne pauze. Rezervirajte svoje mjesto.

Raspored održavanja seminara SRPANJ 2018.

Detaljan sadržaj svih seminara potražite na: www.poslovni.hr/seminari/
Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije i rezervaciju mjesta obratite nam se s povjerenjem!
Tel.: 01 6326 085, 6326 008
E-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

U KRATKO O SEMINARIMA

03.07.2018. Poslovni bonton

Neprofesionalno i neljubazno osoblje šteti ugledu poduzeća i umanjuje prihod. Na seminaru poslovni bonton naučit ćemo koje su zakonitosti uljudnog poslovnog komuniciranja, verbalna i neverbalna komunikacija, komunikacija s klijentima i komunikacija s kolegama, interne smjernice i poslovni bonton.  Pročitaj VIŠE...

10.07.2018. NLP Komunikacija s ljutim i „teškim“ klijentima

Posebni naglasak na komunikaciju sa zahtjevnim sugovornicima, s ciljem kontrole tijeka komunikacije. Naučite se jasno izražavati, smiriti uzrujanog klijenta i umanjiti stres izazvan svakodnevnom komunikacijom s ljutim klijentima. Pročitaj VIŠE...

12.07.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti

Nemate dovoljno vremena? Delegirate li zadatke svom timu? Seminar namijenjen voditeljima koji žele organizirati svoje vrijeme, naučiti delegirati zadatke svojim zaposlenicima, umanjiti nesuglasice i konflikte u odjelu i motivirati zaposlenike. Pročitaj VIŠE...

17.07.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije

Ne dopustite da vješti pregovarači manipuliraju vama. Naučite kako voditi pregovore sa najtežim pregovaračima. Interaktivan seminar, s primjerima iz prakse, male grupe i dinamične vježbe. Pročitaj VIŠE...

19.07.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom

Komuniciranje telefonom je zahtjevno i iziskuje dobru i temeljitu pripremu. Zašto bi učili na vlastitim greškama? Mi vam donosimo najbolja rješenja za uspješnu telefonsku komunikaciju. Pročitaj VIŠE...

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!