Što je potrebno za uspješan poslovni uzlet?

Autor: Poslovni.hr , 05. travanj 2017. u 08:51
Foto: Fotolia

Poslovni dnevnik vam donosi top 3 seminara za uspješan poslovni uzlet. Rezervirajte svoje mjesto unaprijed. First minute cijena uz popust 450 kn!

10.04.2017. Uspješno pregovaranje sa tvrdoglavim i bijesnim sugovornicima

Kroz vježbe komunikacije na konkretnim pregovaračkim primjerima usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima

  • kako uspješno pregovarati kada je druga strana bijesna, tvrdoglava, inzistira  ili vas možda želi obmanuti?
  • kako protivnika pridobiti da bude partner u pregovaranju?
  • naučite zadržati fokus i strpljenje u najtežim trenutcima pregovaračkog procesa,
  • naučite ispregovarati povoljnije uvjete kod svojih dobavljača ili veće cijene kod svojih kupaca,
  • zauzmite čvrsti stav kod pregovora sa svojim zaposlenicima,
  • odlučno branite svoj budget kod vlasnika ili uprave poput pregovaračkog profesionalca.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

 

20.4.2017. Sve tajne najboljih prodajnih tehnika

Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima? Prvi dojam prodavača je jako bitan,a kako vas vide vaši kupci?

  • naučiti ćemo osluškivati potrebe kupaca sa ciljem maksimaliziranja profita
  • primjeri učestalih rečenica koje zatvaraju komunikaciju i koje nikako ne smijete koristiti
  • vježbanje prodajnih argumenata i koristi za kupca koje potiču kupnju
  • kako potaknuti interes kupca za proizvod i povećati lojalnost
  • kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca

Trening koji će od vas i vašeg tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit.

Više o seminaru i prijavi pročitajte  OVDJE

 

26.04.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.

Naučite kako efikasno komunicirati sa zahtjevnim klijentima:

  • Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti"
  • zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • brzo i efikasno smiriti ljutog i "teškog" klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti" u kooperativnog
  • vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
  • jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
  • riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
  • riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika

Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama, voditi komunikaciju sa teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Ne dopustite da vam teški klijenti pokvare dan.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

 

Rezervirajte svoje mjesto odmah i uštedite 450 kn na ranu prijavu.

Dodatno odobravamo 20% popust na 5 ili više polaznika na seminaru iz iste firme.

 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

5 razloga zašto odabrati poslovne edukacije:

  1. odmaknite se od rutine i stresa
  2. sagledajte širu sliku problema
  3. razmijenite iskustvo s drugim polaznicima
  4. pronađite kreativni poticaj
  5. imamo rješenje za Vaše poslovne izazove

5 razloga zašto odabrati jednodnevnu edukaciju Poslovnog dnevnika:

  1. male grupe – individualni pristup,
  2. vrhunski stručnjaci,
  3. ručak u restoranu,
  4. primjeri iz prakse,
  5. potvrda o sudjelovanju.

Poslovni dnevnik, prve poslovne dnevne novine, već 10 godina s vama. Garantiramo uspjeh!

 

ISKUSTVA POLAZNIKA

  • "Odličan seminar, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
  • "Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
  • "Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
  • "Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
  • "Nisam imao puno očekivanja, ali puno sam naučio i upoznao super ljude"
  • "Preporučio bih svima sudjelovanje radi novih pogleda na posao, svi mi imao iste izazove."
  • "Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
  • "Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
  • "Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
  • "Vrhunska organizacija, fini ručak :)"
  • "Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
  • "Iskusna predavačica pozitivnog stava."
  • "Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
  • "Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."

Komentirajte prvi

New Report

Close