Poduzetnici učili tajne ‘zanata’

Autor: Poslovni dnevnik , 27. siječanj 2015. u 22:00
Karlo Stojčević iz RedPointa učio je poduzetnike oglašavanju uz minimalni budžet/Goran Jakuš/PIXSELL

Domaći stručnjaci s poduzetnicima su podijelili iskustva i otkrili im brojne formule za poslovni uspjeh.

Jeftinije, sigurnije i dostupnije – Cloud usluge za vaše poslovanje
Na predavanju koje o održao Krešimir Jusup iz HT-a sudionici su mogli saznati odgovore na pitanje što je uopće Cloud, kako se njegovim korištenjem mogu smanjiti troškovi poslovanja te zašto je za poslovanje tvrtke sigurnije da poslovni podaci budu pohranjeni na Cloudu jer su tamo sigurniji nego primjenom tradicionalnih informatičkih rješenja. Jusup je pojasnio i što dostupnost Cloud usluga znači za konkretni posao i koje sve koristi poduzetnici mogu imati od te tehnologije. Na istom predavanju su Tin Klasić i Anton Smolčić iz Styrije govorili o osvajanju tržišta učinkovitim oglašavanjem na Googleu i Facebooku. Predavači su govorili o primjerima uspješnih i neuspješnih hrvatskih i stranih tvrtki koje koriste ove alate.

Uspješno korištenje telefona kao alata komunikacije u prodaji
Poslovni savjetnik Dražen Bosak, održao je predavanje o tome kako je telefon danas glavni kanal interaktivne poslovne komunikacije zbog jednostavnosti, neposrednosti i relativno povoljne cijene korištenja. No, upravo se stoga svi njime koriste. Telefonska komunikacija u prodaji daleko je zahtjevnija od prodajne komunikacije na sastancima, ističe.  Dodaje da se prodajno osoblje rijetko bavi specifičnostima vještina telefonske komunikacije. Stoga je Bosak predstavio specifične vještine kojima djelatnik, u kontroli verbalne komunikacije putem telefona, može utjecati na sugovornika kako bi ga usmjerio na konstruktivno razmatranja ponude. 

Investicijski zamah sredstvima za ruralni razvoj EU
Davorka Hajduković, pomoćnica ministra poljoprivrede, kazala je kako su Hrvatskoj iz EU fondova za Programe ruralnog razvoja 2014.-2020. osigurana sredstva od gotovo 2,4 mlrd. eura. Temeljem sektorskih analiza i provedena dva kruga javne rasprave, ministarstvo je odabralo 16 mjera koje bi trebale osigurati investicijski zamah i razvoj hrvatskih ruralnih područja. Prva na redu je mjera 5 – Obnova poljoprivrednog potencijala, iz koje će se sufinancirati ulaganja u poplavama opustošenom području. Do kraja godine planira se raspisati i natječaj za podmjere 4.4. – Ulaganja u poljoprivredna gospodarstva te 4.2. – Ulaganja u preradu i marketing poljoprivrednih proizvoda.

Kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev 
Ova edukacije je polaznicima kroz konkretne primjere ponudila uvid u načine na koji banke gledaju na zahtjeve za financiranje. Predavač Krešimir Delač iz Simulus grupe u suradnji s PBZ-om prikazao je primjere tvrtki koje su naizgled iste i sa sličnim zahtjevima, a od kojih će jednoj tvrtki zahtjev biti odobren, a drugoj neće.

Kako poduzetnici mogu pristupiti EU fondovima
Prikazano je što je važno znati o EU natječajima. Ova edukacija iz mora informacija izdvaja ključne elemente koje čine sustav europskih fondova, što se financira, što je ključno znati u fazama provedbe EU projekta te što svaki projektni prijedlog treba sadržavati za uspješnu prijavu na natječaj.

Oglašavanje u besparici – što napraviti s minimalnim budžetom
Predavač Karlo Stojčević iz RedPointa demistificirao je ovu temu. Pokazao je kako u nekoliko koraka uspjeti u analizi preduvjeta, planiranju i izvedbi oglašavačkog plana. Pokazao je što oglašavanju daje smislenost i kvalitetu i educirao kako poboljšati pristup prema kupcima i konkurenciji.

Franšiza – prilika za rast i razvoj poduzeća 
Edukaciju je vodila osnivačica i aktualna predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljana Kukec. Seminar pruža informacije za kvalitetno razmatranje franšize kao strategije rasta vlastitog poslovanja, o prednostima i nedostacima ove opcije, uključujući i informacije kako krenuti u projektiranje franšize. Osim kratkog uvodnog predavanja Kukec je okupljene poduzetnike upoznala s utjecajem franšiza na gospodarstvo, uvjetima  takvog poslovanja te oblicima i formatima ključnih faktora uspjeha franšiza od korporativnog identitea i brenda preko franšiznog ugovora do selekcije i obuke zaposlenika te odnosa unutar lanca.

Komentirajte prvi

New Report

Close