‘Otkrili smo da možemo još smanjiti troškove, planiramo pozitivnu godinu’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 21. ožujak 2013. u 10:26
Jelena Kovačić (PIXSELL)

Evenio će se uskoro predstaviti i na specijaliziranom sajmu u Bologni. Pripreme za sajam su gotove, a na put se kreće za nekoliko dana.

Krenuli su novi sastanci s kandidatima 'Poslovanja na kvadrat', koji uz pomoć stručnjaka Gorana Blagusa i Filipa Jelića pokazuju sve veći napredak. U kojoj se fazi kandidati trenutno nalaze? Koji problemi su riješeni ili su na tom putu? Koji su budući planovi? Sve to smo najprije pitali Jelenu Kovačić i Jelenu Brezovec iz varaždinske izdavačke kuće Evenio, koja se bavi izdavanjem bojanki i slikovnica te 'drži' specijalizirani portal Klinfo.hr

Financijski plan

Djevojke iz Evenija ističu kako su završile financijski plan i kažu kako on za sada izgleda obećavajuće. "Otkrili smo da ipak još možemo malo smanjiti rashode tj. troškove. Uz to, ove godine nemamo u planu većih ulaganja u proizvodnju, a očekujemo i rast prihoda u nekim djelatnostima, pa bi prema planu godinu trebali završiti u pozitivi i  daljnjim rastom prihoda. Sad je na nama da se potrudimo plan realizirati. Početak godine uvijek nam je malo lošiji, ali imamo internu financijsku kontrolu i plan, pa nema panike", kazala nam je Jelena Brezovec.

Tvrtka će se uskoro predstaviti i na specijaliziranom sajmu u Bologni. Pripreme za sajam su gotove, a na put se kreće za nekoliko dana. "Još samo čekamo tisak promotivnih materijala i to je to.  Pripreme se više-manje svode na dogovaranje sastanaka s potencijalnim kupcima autorskih prava. Očekuju nas sastanci s izdavačima iz Italije, Njemačke, Austrije, Španjolske, Rusije, Koreje i Španjolske", kaže Jelena Kovačić, dodajući kako se nadaju i spontanim sastancima sa zainteresiranim agentima na samom štandu te da će im boravak u Bologni biti uspješan.

 

Jelena Kovačić

Očekuju nas sastanci s izdavačima iz Italije, Njemačke, Austrije, Španjolske, Rusije, Koreje i Španjolske

Iz Evenija su se među ostalim osvrnuli na statistike svog portala klinfo.hr, koji pokriva teme namijenjene roditeljima. "Klinfo.hr posljednjih mjeseci raste u smislu broja posjetitelja i zbog toga smo jako vesele. Trebalo je pet godina svakodnevnog, mukotrpnog rada, ponekad s ograničenim resursima da roditelji prepoznaju kvalitetu sadržaja, dolaze redovito i da se portal dovede u top 100 u Hrvatskoj, kaže Jelena Kovačić. Portal je inače trenutno na 78. mjestu prema statistici Gemius Audiencea.

Zanimalo nas je i je li možda provedena analiza čitanosti portala po rubrikama. "Detaljnu analizu po rubrikama još nismo stigli napraviti, ali u planu je za travanj kada ćemo razrađivati koncept za redizajn Klinfo.hr portala. Trenutno je u tijeku i anketa o zadovoljstvu, usabilityju i potrebama čitatelja, pa ćemo napraviti jednu dobru analizu prije no što se bacimo na dizajn i doprogramiravanje. U planu su neke nove rubrike koje će poboljšati interaktivnost i komunikaciju s čitateljima, a glavni cilj je učiniti portal još preglednijim, informativnijim i korisnijim čitateljima", dodaje Jelena K.

Osobni kontakt

Njena kolegica pak pojašnjava kako namjeravaju pristupiti agencijama i oglašivačima u cilju prodaje oglasnog prostora na portalu. "S većinom agencija već surađujemo, a njegujemo i individualni pristup oglašivačima. Iako živimo u vremenima kada je teško unaprijed planirati budžete i kada su budžeti za oglašavanje, posebno na portalima, doista mali, pokušat ćemo ove godine planski i na vrijeme oglašivačima predstaviti godišnje pakete oglašavanja koji su uvijek najpovoljnija opcija", ističe Jelena B. "Osim novih promotivnih materijala tj. brošura u kojima ćemo izolirati vrijednosne poruke važne oglašivačima (na način na koji nas je naučio Goran), u pristupu ćemo mijenjati samo to da ćemo inzistirati na sastancima, jer "uživo" najbolje možemo predstaviti što je Klinfo.hr i koji ljudi iza njega stoje, kako ga radimo i uređujemo. Isto tako, u osobnom kontaktu možemo neposrednije razraditi kampanju da ona bude najučinkovitija i optimalna u odnosu na potrebe oglašivača", zaključuje.

Međutim, to nije sve što se događa u varaždinskoj tvrtki. Naime, radi se i na mobilnoj verziji portala koja bi do kraja ožujka trebala biti fukcionalna i dostupna čitateljima. Iz Evenija ističu i kako su proširili distributivnu mrežu za tiskana izdanja plasiranjem proizvoda u knjižare Algoritma i Školske knjige. Pripremaju se također i za specijalizirani sajam Dani beba, djece i trudnica u Westgateu, koji se održava od 12. do 14. travnja.  

Komentirajte prvi

New Report

Close