Oslobodite se stresa uzrokovanog ljutim klijentima!

izvor: Shutterstock izvor: Shutterstock

Nemojte gubiti živce, ako nije neophodno!

Ako posao od vas zahtjeva svakodnevnu interakciju s ljudima, onda ste se sigurno susreli s ljutim ili „teškim“ kupcima i klijentima. Premda je pravilo da je kupac uvijek u pravu, znate da je taj stav ponekad teško zadržati. Stres koji izazivaju takve situacije je ogroman, a osoba pod stresom ne može dati svoj maksimum.

Ne očajavajte! Na seminaru naučite kako najbolje i najefikasnije upravljati takvim situacijama.

Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima "

Saznaj više OVDJE

Seminar je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači da će uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, a to se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene.

Nakon završene edukacije svi polaznici će znati:

  • načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
  • kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • kako brzo i efikasno smiriti klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

 Datum održavanja: 13. travnja 2018.

Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenljive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama s „teškim“ klijentima i to su:

  1. Što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom
  2. Self Management
  3. Words Management 

Self Management uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a Words Management jezične obrasce koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim poslovnim situacijama.

Prijavite se na seminar, svladajte nove vještine i oslobodite se stresa jednom za svagda!

Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocijenili s najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju s najzahtjevnijim sugovornicima.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!