Odabrali smo za vas 5 vrhunskih seminara

Autor: Poslovni.hr , 01. svibanj 2018. u 09:42
Foto: Fotolia

5 jednodnevnih poslovnih seminara koje ne smijete propustiti u svibnju. 1. Leadership, 2. pregovaranje, 3. ljuti klijenti…

Krizne poslovne situacije s klijentima uvijek su neugodne. Umanjite negativan učinak, pripremite se za profesionalnu komunikaciju.

Brzo, efikasno i bez stresa.

RASPORED ODRŽAVANJA SEMINARA:

 

Kontakt: 
Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

U kratko o seminarima


Datum održavanja: 14.5.2018. 
Naziv seminara: Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti 

Koje su teme seminara

  1. Koji su stilovi vođenja uspješnih leadera
  2. Proces delegiranja zadataka, prepreke i tipične greške
  3. Uzroci (ne)motiviranosti članova timova
  4. Materijalna i nematerijalna motivacija u praksi
  5. Konflikti na radnom mjestu, strategije rješavanja konflikata korak po korak

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.


Datum održavanja: 15.5.2018. 
Naziv seminara: Pregovaranje i vježbe komunikacije

Koje su teme seminara

  1. Kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
  2. Taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
  3. Kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
  4. Kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
  5. Kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE


Datum održavanja: 16.5.2018. 
Naziv seminara: NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima

Koje su teme seminara

  1. Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija i ljutih klijenata
  2. Jezični obrasci za efikasnu komunikaciju
  3. Što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  4. Umijeće postavljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
  5. Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.


Datum održavanja: 17.5.2018. 
Naziv seminara: Uspješno poslovno komuniciranje telefonom – Što žele nezadovoljni klijenti?

Što ćemo naučiti:

  1. Verbalne i neverbalne poruke – stresori
  2. Kako dobiti preciznu informaciju od klijenta
  3. Pregovaranje, komunikacija i postavljanje pitanja
  4. Uloga aktivnog slušanja – Vježbe
  5. Up sell i/ili Cross sell 

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.


Datum održavanja: 18.5.2018. 
Naziv seminara: Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika 

Što ćemo naučiti:

  1. Učinkovito vođenje tima, sinergija i poticanje suradnje u timu
  2. Što su konflikti i kako is spriječiti 
  3. Komunikacijske tehnike i alati
  4. Davanje i primanje povratne informacije članovima tima
  5. Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.


Organizator: Poslovni dnevnik
www.poslovni.hr/seminari/
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close