Nude jamstveni program za kupnju udjela

Autor: Lucija Špiljak , 15. svibanj 2019. u 22:00
Agencija je predstavila kampanju #prvih25 kojom kroz 25 uspješnih priča govori o 25 godina svog rada

Iz agencije kažu da žele biti kao pametna tvornica u kojoj poduzetnik dobiva potporu u svakoj fazi posla.

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije samo je u protekle tri godine poslovanja investirala je čak 9,3 milijardi kuna.

Kampanjom #prvih25 predstavili su 25 priča uspješnih poduzetnika koji su uz pomoć HAMAG-BICRO-a započeli ili unaprijedili poslovanje, ostvarivši odlične rezultate. "Cilj je tijekom godine prikazati portfelj usluga koje HAMAG-BICRO pruža. Želimo se pozicionirati kao svojevrsna pametna tvornica u kojoj poduzetnik na jednom mjestu može dobiti potporu u svakoj fazi poslovanja – od ideje, internacionalizacije, razvoja, komercijalizacije i unapređenja poslovanja", istaknula je Doris Vukšić iz agencije.

Uspjeh u četvrt stoljeća pokazuju i brojke. Kroz financijske instrumente potaknuto je 2,7 milijardi kuna investicija, odobren 309 jamstava u iznosu od 1,1 milijarde kuna, dok je za 1693 zajma odobreno 484 milijuna kuna. 

 

9,3 mlrd.

kuna investicija potaknuto je u tri godine kroz potpore agencije

"Kroz programe bespovratnih potpora potaknuto je pet milijardi kuna investicija, čime je 2429 projekata ostvarilo bespovratnu potporu od 1,8 milijardi kuna. Programima istraživanja, razvoja i inovacija, HAMAG-BICRO potaknuo je 1,6 milijardi kuna investicija provodeći 344 projekta za koje je osigurano 870 mil. kn. Stvoren je i preduvjet za otvaranje više od 14.000 novih radnih mjesta", naveo je predsjednik Uprave Vjeran Vrbanec. 

Članica Uprave Marijana Oreb predstavila je novi jamstveni program Plus koji nudi kupnju poslovnih udjela u slučaju širenja te refinanciranje postojećih obveza. Mario Turalija, član Uprave, najavio da će do kraja godine nastaviti s razvojem podrške kroz nove programe, uključujujući inovacije u S3 područjima, za što će biti 164 mil. kn. "Intenzitet potpore bio bi 50%, a prihvatljivi trošak od 750.000 do 20 milijuna, nadamo se da će se poduzetnici javiti i ostvariti još bolje rezultate.

Drugi program je integrator koji bi sublimirao više malih i srednjih poduzeća koja bi proizvode kroz veće tvrtke plasirali dalje na tržišta", objasnio je Turalija. Održan je i 'small talk' s predstavnicima tvrtki-perjanica uspjeha. Sudjelovali su Damir Sabol, direktor Photomatha, aplikacije s više od 100 milijuna preuzimanja, direktor Geoluxa Tomislav Grubeša čiji radari pokrivaju 30% kineskog tržišta, suosnivačica Bellabeata Urška Sršen (na Forbesovoj listi najuspješnijih ljudi u Europi mlađih od 30), prof. dr. Bojan Jerbić koji neurokirurškim robotom uvodi revoluciju u medicinu te glumac Rene Bitorajac koji je uz potporu agencije s Brankom Đurićem osnovao kazalište Luda kuća. 

Komentirajte prvi

New Report

Close