Pogledajte nove termine jednodnevnih seminara

Autor: Poslovni.hr , 15. siječanj 2018. u 10:55
Foto: Fotolia

Nakon uspješne 2017. godine Poslovni dnevnik nastavlja sa organizacijom jednodnevnih seminara i u 2018. godini. Počinjemo sa seminarima koje su prošle godine polaznici ocijenili sa izvrsnim ocjenama. Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje preko linka za prijave.

Raspored održavanja poslovnih seminara:

31.1.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije 

7.2.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima 

13.2.2018. Kako riješiti prigovore i pritužbe kupaca? 

U KRATKO O SEMINARIMA:

Naziv seminara i datum održavanja:

 31.01.2018. Pregovaranje – vještine uspješnog pregovarača

Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:

  • kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
  • kako potaknuti i ostvariti suradnju sa potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja   
  • kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
  • taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
  • kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
  • kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
  • kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
  • ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
  • zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju, graditi most razumijevanja i povjerenja
  • tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
  • tips&tricks – korisni savjeti i praktični primjeri

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Naziv seminara i datum održavanja: 

NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima 7.2.2018.

Krizne poslovne situacije sa ljutim i „teškim" klijentima uvijek su neugodne. Umanjite negativan učinak, pripremite se za komunikaciju sa ljutim klijentima. NLP vještine – brzo, efikasno i bez stresa. Polaznici će na seminaru naučiti:

  • Kako klijenti izražavaju ljutnju i manipuliraju svojim stanjem
  • Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija i emocija kad smo napadnuti
  • Jezični obrasci koji nam omogučavaju efikasnu komunikaciju
  • Vještine aktivnog slušanja ljutih i teških klijenta
  • Otkrijte mentalne procese sugovornika pomoću riječi i neverbalnih znakova
  • Umijeće postavaljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
  • Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
  • Ključne rečenice i vještine koje nam pomažu kontrolirati situaciju

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Naziv seminara i datum održavanja: 

Kako riješiti prigovore i pritužbe kupaca? 13.2.2018.

Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno adekvatno odgovoriti na svaki prigovor. Prilagodite komunikaciju različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Na edukaciji ćemo naučiti:

  • kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
  • pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne inforamcije)
  • naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
  • alati koji će brzo i učinkovito riješiti prigovore (komunikacija, druga perspektiva)
  • kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste,ton,ključne riječi…)
  • 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte,neutralizirajte,provjera…)
  • 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
  • 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
  • kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
  • najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Iskoristite popust za rane prijave i dodatni popust za 5 ili više polaznika iz iste tvrtke.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

KONTAKT: Tel: + 385 1 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close