I toga ima u Hrvatskoj: Nezaposlenost su sveli na svega 3 posto

Foto: Marko Jurinec / Pixsell Foto: Marko Jurinec / Pixsell

Na Poslovnom uzletu održana interaktivna radionica za poduzetnike pod naslovom 'Digitalni marketing u službi uspjeha'.

Grad Ivanec ove je godine po četvrti put organizirao Poslovni uzlet. "Paradigmu vođenja lokalne samouprave mi smo promijenili 2008. Osnovali smo poslovnu zonu, potom smo aktivirali industrijsku zonu. Od 2013. imamo i Poslovni uzlet, a izuzetno sam zadovoljan polučenim rezultatima te manifestacije", rekao je gradonačelnik Milorad Batinić na manifestaciji održanoj u srijedu.

Gradonačelnik Ivanca pohvalio se kako je lani nezaposlenost u gradu koji vodi bila četiri posto, da bi potom pala na svega tri posto. "Mogao bih biti zadovoljan, otvoreno je puno radnih mjesta. No činjenica je da je jedan veliki broj ljudi iz Ivanca otišao u inozemstvo...Kad pogledate statistiku, pitanje je koliko je aktivnih na tržištu rada, a koliko ih ne radi ali nisu registrirani na Zavodu za zapošljavanje? To moramo osvijestiti ako želimo bolju državu i održiv mirovinski sustav. Kroz izmjene zakonskog okvira moramo staviti te ljude na tržište rada. U svemu tome važna je suradnja države, grada i poduzetnika. Svi skupa bi mogli dati više. Preko noći zadesio nas je nedostatak radne snage. Vrijeme je da produbimo domoljublje - ajmo raditi!", poručio je Batinić.

Ove je godine Grad Ivanec dobio još jednu nagradu. Na svečanosti održanoj u Dubrovniku u sklopu Regionalnog summita poduzetnika 300 najboljih, Ivancu i gradonačelniku Batiniću dodijeljena je Velika nagrada i priznanje za doprinos razvoju poduzetništva u srednjoj i jugoistočnoj Europi. U nastavku Poslovnog uzleta održana je interaktivna radionica za ambiciozne poduzetnike i obrtnike pod naslovom Digitalni marketing u službi poslovnog uspjeha - saznajte kako se učinkovito i povoljno oglašavati na Googleu i Facebooku.

Na radionici je pokazana važnost i velike mogućnosti digitalnog marketinga kao alata za postizanja poslovnog cilja. Kroz trosatnu radionicu sudionici su naučili kako efikasno iskoristiti moć digitalnog marketinga za postizanje konkretnog poslovnog cilja, kojim se digitalnim alatima koristiti, kako uskladiti digitalnu i nedigitalnu komunikaciju te kako učinkovito plivati vodama digitalnog marketinga ne gubeći iz vida poslovni cilj.

"Digitalni marketing je oblik oglašavanja vlastitog proizvoda i usluga putem interneta. Predstavlja dominantni oblik poslovne komunikacije svakog suvremenog poduzetnika" naglasio je Ivan Filipčić, voditelj radionice i vlasnik digitalne marketinške agencije a2z solutions s iskustvom u kreiranju digitalnih kampanja za društvene mreže te stručnjak za korištenje digitalnih alata za marketinške svrhe.  Kroz zanimljive i suvremene primjere, pokazao je kako svijet oglašavanja može biti zabavan, izazovan, ali i unosan.

Govorio je o kanalima komunikacije, ciljevima kampanje, važnosti targetinga i budžeta te važnosti poruke koju želimo prenijeti.

U dijelu predavanja posvećenom Facebook marketing, govorio je o strategiji, vizualnom identitetu, prilagodbi definiranih ciljeva prema kanalu, targetingu, planu provođenja, budžetiranju, analizi, izvještavanju i optimizaciji. Važan dio predavanja bio je posvećen Google AdWords, s poglavljima kao što su Pripremne radnje, Analiza web stranice, Istraživanje, Unos podataka, Pozicija oglasa, Aktivna optimizacija kampanje i Izvještavanje. Također je bilo riječi o otvaranju računa, postavkama plaćanja, otvaranju Google Analyticsa i postavljanje koda za praćenje. "Promatrajte, analizirajte, reagirajte. Samo aktivnom optimizacijom računa dugoročno možete zadržati najbolje pozicije", poručio je Filipčić.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve