Ovdje pogledajte nove datume održavanja svih poslovnih seminara

Autor: Poslovni.hr , 21. svibanj 2017. u 16:18
Foto: Fotolia

Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme i usvojite nove vještine.

Poslovni dnevnik organizira jednodnevne seminare za Vas! Interaktivne radionice pridonijet će poboljšanju vaših poslovnih vještina. Odaberite najbolji seminar za sebe i rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.

Iskoristite prednost rane prijave i ostvarite popust.

Raspored održavanja seminara:

LIPANJ

07.06.2018. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika 

08.06.2018. Time management – neučinkoviti sastanci

12.06.2018. Kako prezentirati sebe, svoj proizvod/uslugu/projekt/ideju

13.06.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca

14.06.2018. Komunikacija – 4 ključa uspjeha

15.06.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima

19.06.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 

SRPANJ

03.07.2018. Poslovni bonton

04.07.2018. TURIZAM – Izvrsnost usluge i zahtjevni gosti

10.07.2018. NLP Komunkacija s ljutim i „teškim“ klijentima

11.07.2018. Prodaja iz prakse: Potrebe, navike i ponašanje kupaca

12.07.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti

17.07.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije

19.07.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom

 

Detaljan sadržaj svih seminara potražite na: www.poslovni.hr/seminari/

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!

Tel.: 01 6326 085, 6326 008

E-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr


KRATAK SADRŽAJ SEMINARA

7.6.2018. Kako povećati radni učinak zaposlenika

Koje teme možete očekivati i što ćemo naučiti:

Upravljati radnim učinkom zaposlenika.
Koja je veza između strategije poduzeća i ciljeva koje postavljate zaposlenicima.
Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju.
Nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika.
Kako dati i kako primiti povratnu informaciju zaposlenicima.
Koje kompetencije treba imati rukovoditelj za uspješno upravljanje zaposlenicima.
Trendovi u upravljanju radnim učinkom, kako to rade uspješni manageri, voditelji, direktori.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


08.6.2018. Time management – neučinkoviti sastanci

Naučite:

Kako pripremiti dnevni red za učinkovit sastanak
Kako potaknuti sudionike na aktivno sudjelovanje
Što kada sudionici skreću s teme
Kako s konfliktnim sudionicima
Dodjela zaduženja i praćenje realizacije
Follow up

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


12.6.2018. Kako prezentirati sebe, svoj proizvod/uslugu/projekt/ideju 

Teme:

Postavljanje plana prezentiranja
Razrada strukture prezentiranja
Tehnička i osobna priprema
STORYBOARDING – komadanje i redanje sadržaja
Izgrađivanje odnosa s publikom
Verbalna i neverbalna komunikacija 
STORYTELLING – pričanje priče u prezentaciji​

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


13.6.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca

Kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
Pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
Naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
Alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
Kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
Kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
Najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


14.6.2018. Komunikacija – 4 ključa uspjeha

Na treningu 4 ključa uspjeha naučit ćete:

Što je NLP – metodologija uspješnih.
Uvjerenja uspješnih ljudi pokretačka snaga prema uspjehu.
Kako je neuspjeh iluzija i zašto vjerujemo da postoji.
Kako sve što nam treba za uspjeh je u nama samima i kako probuditi unutarnju snagu i moć.
Koji su mentalni procesi i kako utječu na naš svakodnevni život.
Kako nastaju naše misli i kako upravljati njima.
Kako kontrolirati negativne razgovore sami sa sobom.
Kako je podrazumijevanje jednako nerazumijevanje.
Razlozi nerazumijevanju u komunikaciji i kako ih spriječiti.
Učinkovit način uspostavljanja efikasnih odnosa s okolinom bez stresa i sukoba.
Kako „čitati“ verbalnu i neverbalnu komunikaciju.
Kako najfleksibilnija osoba kontrolira sustav.
Kako je moguće da se ne razumijemo s drugim ljudima.
5 elemenata koji svaki postavljeni cilj treba imati da bi se ostvario.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


15.6.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima 

Koje su teme?

Učinkovito vođenje tima kroz prepoznavanje različitih timskih uloga (po Belbinovom modelu)
Raznolikost u timu (razlike u osobinama ličnosti, preferiranom načinu rada, međugeneracijski timovi…) te pretvaranje različitosti članova tima u njegove glavne prednosti.
Faktori koji utječu na stvaranje grupne kohezije.
Preduvjeti i prevencija stvaranja konflikata te kako njima upravljati.
Komunikacijski stilovi ponašanja u konfliktima.
Rukovoditelj kao facilitator – konstruktivno upravljanje sastancima.
Kako motivirati zaposlenike.
Kako i što delegirati zaposlenicima, da bi se postigao što veći radni učinak.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


19.6.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 

Koje su teme?

Kako učinkovito rukovoditi zaposlenicima
Koje stilove vođenja razlikujemo
Što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
Delegiranje kao alat razvoja članova tima
Što (ne) treba delegirati, kako i kada?
Proces delegiranja, prepreke i tipične greške
Upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
Delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
Delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


03.07.2018. Poslovni bonton

Teme:

Neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica 
Paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja, zajedljivost
Stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
Emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama, kontrola bijesa
Dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
Komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi na radnom mjestu

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


04.07.2018. TURIZAM – Izvrsnost usluge i zahtjevni gosti

Koje teme ćemo obraditi:

Šest tipova gostiju i njihova tipična ponašanja – Kako ih razaznati i koju vrstu komunikacije upotrijebiti.
Prigovori –  Kako ih riješiti u 6 koraka.
Gost treba donijeti odluku? – Potaknite ga da donese odluku brzo i na obostrano zadovoljstvo pomoću pametno postavljenih pitanja.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


10.07.2018. NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima

Što ćemo naučiti:

Načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
Kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
Kako brzo i efikasno smiriti klijenta
Što je zabranjeno reći ljutom klijentu
Kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


11.07.2018. Prodaja iz prakse: Potrebe, navike i ponašanje kupaca

Na edukaciji ćemo naučiti:

Kako se pripremiti za prodajni sastanak.

Prepoznati potrebe, navike i ponašanja klijenata i konkurencije.
Razlučiti činjenice od pretpostavki o klijentima, tržištu, konkurenciji.
Kako predstaviti proizvode na jasan i učinkovit način.
Kako istaknuti isplativost proizvoda klijentima da ga klijenti prihvate kao najbolje rješenje  u odnosu na ostalu u ponudi na tržištu.
Kako rješavati nedoumice klijenata tijekom prodajnog razgovora s ciljem zaključivanja prodaje.
Tehnike povećanja prodaje.
Tehnike za zatvaranje prodaje.
Kako komunikacija utječe na  prodajne rezultate i odnose s klijentima.
Zašto je važan postprodajni proces i kako ga provoditi.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


12.07.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti

Što ćemo naučiti:

Stilove vođenja
Proces delegiranja, prepreke i tipične greške
Metode i tehnike motivacije u praksi (npr. potrebe, zadovoljstvo, očekivanja, potkrepljenja …)
Intrinzična i ekstrinzična motivacija
Materijalna i nematerijalna motivacija
Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
Motiviranje SMART ciljevima
Što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
Strategije rješavanja konflikata korak po korak

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


17.07.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije

Polaznici će na seminaru naučiti:

Kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
Kako potaknuti i ostvariti suradnju s potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja   
Taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
Kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
Kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
Kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
Kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
Ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
Kako promijeniti smjer pregovaranja? Ne odbijajte – preuokvirite ! 
Tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
+ Korisni savjeti i praktični primjeri

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE


19.07.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom

Što ćemo naučiti:

Prepoznati tijek telefonskog razgovora i načine upravljanja telefonskim razgovorom.
Postavljanje i realiziranje cilja telefonskog razgovora.
Telefon(iranje) kao važan alat u cjelokupnoj prodaji nekog poduzeća.
Utjecaj kvalitete razgovora na opći dojam poslovanja.
Postavljanje pitanja.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


 

Komentirajte prvi

New Report

Close