Na uloženu jednu kunu u poslovnu edukaciju povrat je od deset do sto puta veći

Autor: Sponzorirani članak , 27. studeni 2014. u 09:22
Krešimir Šimac /Mirakul

Izrasla uoči početka dugotrajne krize u Hrvatskoj i svijetu, tvrtka Mirakul već niz godina uspješno posluje i raste na hrvatskom medijskom i edukacijskom tržištu

Mnogi kažu da je kriza zapravo prilika. Izrasla uoči početka dugotrajne krize u Hrvatskoj i svijetu, tvrtka Mirakul već niz godina uspješno posluje i raste na hrvatskom medijskom i edukacijskom tržištu, unatoč svim problemima u tim djelatnostima. Poslovni časopis BIZdirekt prva je i najvažnija usluga koju su pokrenuli, vjerujući da putem snažnog medijskog utjecaja koji mogu postići besplatnim poslovnim časopisom, šaljući ga na vodeće poslovne ljude i poduzetničke institucije, mogu pozitivno utjecati na lokalne gospodarstvenike i motivirati ih na proaktivno djelovanje. Nakon što su uspjeli razviti poslovanje i pokrivenost BIZdirekta na području čitave Hrvatske, krenuli su u razvoj ostalih usluga, prvenstveno Edukacijskog centra, koji uspješno djeluje već šestu godinu i kontinuirano se razvija. Može li se i kako poslovati u kriznim vremenima, odgovorio nam je Krešimir Šimac, direktor tvrtke Mirakul.

Što Mirakul danas nudi tržištu, koje usluge i koje programe?

Mirakul je osnovan s temeljnom misijom da aktivno sudjelujemo u gospodarskom razvoju regije u kojoj djelujemo, kroz edukaciju i informiranje poduzetnika i managera, neovisno bilo to putem medija, edukacije, networking evenata ili consultinga. BIZdirekt uspješno izlazi već 8 godina i ima stabilnu bazu čitatelja, partnera i oglašivača. Edukacijski centar je zauzeo značajno mjesto na hrvatskom tržištu poslovne edukacije, surađujemo s gotovo svim vodećim tvrtkama i institucijama u Hrvatskoj, te pokrivamo sva ključna područja poslovanja. Osim jednodnevnih i dvodnevnih seminara, razvili smo također višemjesečne specijalističke programe vezane uz Internet marketing, HR management, Prodaju, Community management te pripremu i provedbu projekata za EU fondove. Ove godine smo s tvrtkom Motivacijski govornik uspješno održali regionalnu konferenciju 'Lideri za lidere', za koju se nadamo da će postati središnje mjesto godišnjeg okupljanja vodećih poslovnih ljudi iz regije, motivacijska konferencija putem koje će dalje širiti pozitivne i konstruktivne poslovne ideje i aktivnosti. Od prvog dana bavimo se i event managementom, te održavamo događaj BIZparty, namijenjen zabavi i networkingu poslovnih ljudi. Zahvaljujući bliskoj suradnji s vodećim hrvatskim stručnjacima i poslovnim savjetnicima, u mogućnosti smo pružiti klijentima kvalitetne consulting usluge iz područja financija, managementa, HR-a i ICT-a.

S obzirom na dugogodišnju recesiju, koliko je teško biti poduzetnik u Hrvatskoj?

Uvijek je teško biti poduzetnik. Mi smo krenuli od nule, i još iz Osijeka, krajem 2006. godine, pa nam nije bilo lako niti u gospodarski puno bolja vremena. Ali ako volite to što radite, ako ulažete svu svoju energiju, strast i znanje u svoj posao, onda ćete sigurno biti i uspješni. Jedina razlika između kriznih i prosperitetnih vremena je u visini konačnog profita, koji može biti nešto veći ili manji. Troškove ćete si uvijek moći pokriti, i moći ćete ulagati u svoj biznis koliko je nužno. Kriza nije isprika, može biti samo prilika.

Što tvrtke i pojedinci trebaju učiniti kako bi se uspješno nosili s kriznim vremenima?

Ja preferiram izraz „izazovna“ umjesto „krizna“ vremena, jer puno ljepše zvuči, a zapravo je i točniji. Nakon šest godina krize u Hrvatskoj, i nakon što se i dalje cijela Europa muči s posljedicama recesije, teško da više i možemo govoriti o kriznim vremenima, nego je očigledno ovo naša nova stvarnost. Pitanje je kada ćemo ponovo vidjeti standardne godišnje stope rasta po 4-5 %, i hoćemo li uopće, tako da se svaka tvrtka, i svaki pojedinac, moraju prilagoditi novim uvjetima poslovanja. To znači da moraju biti još uspješniji, još kreativniji i još efikasniji nego prije. A sjetimo se, nije bilo lako poslovati niti kada smo svake godine imali lijepi rast. Sada mogu opstati samo tvrtke koje maksimalno ulažu u ljudski kapital, te potiču svoje managere i zaposlenike na kontinuirano usavršavanje i ulaganje u znanje, istraživanje novih prilika te poduzetnički pristup poslu. Ukoliko sve to prati racionalno, kreativno i inovativno poslovanje, uspjeh je zajamčen.

Koliko je isplativo ulaganje u edukaciju zaposlenika, pogotovo danas kada se svaki trošak pažljivo analizira, imate li povratne informacije klijenata?

Naši polaznici dolaze većinom iz srednjih i velikih tvrtaka, s managerskih pozicija, i upravljaju budžetima koji se uglavnom mjere u milijunima, a često i desecima, pa i stotinama milijuna kuna, neovisno radi li se o marketing managerima, direktorima financija, IT-a, prodaje, nabave… Da bi manageri bili izvrsni i uspješni, moraju imati veliko stručno i praktično znanje te vrhunske sposobnosti. Kvaliteta rada svakoga od njih može njihovim tvrtkama donijeti 20, 30 ili više posto ušteda, ili veće dobiti, što s obzirom na iznose kojima upravljaju znači nekoliko stotina tisuća kuna, ili čak nekoliko milijuna. Ulaganje u edukaciju te osposobljavanje tih managera za takve rezultate stoji godišnje par tisuća kuna, do najviše nekoliko desetaka tisuća kuna za najsloženije edukacijske programe. Vidite li koliki je tu povrat? Na uloženu kunu dobivate nazad najmanje deset, a često sto i više puta veću vrijednost. Ako odaberete pravu edukaciju, naravno. Kada bi se na hrvatskoj burzi dionica pojavila vrijednosnica s takvim povratom, ostvarila bi rekordan rast cijene i vjerojatno bi predstavljala najuspješnije izdanje u povijesti burze.

 

New Report

Close