Me.mum prepoznaje kad je vrijeme začeća. Korisnice već čekaju bebe

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Zagrebačka poduzetnica uređajem i aplikacijom želi olakšati određivanje ovulacije.

Tržište pametnih uređaja jedno je od zahtjevnijih, a s njime se u koštac uhvatila poduzetnica Maja Bujas koja svojom aplikacijom i uređajem Me.mum želi olakšati postupak začeća određivanjem plodnih dana kod žena, uz primjenu moderne tehnologije.

“Korištenje je jednostavno. Dovoljno je staviti kap sline na uređaj i spojiti ga s pametnim telefonom. Aplikacija prepoznaje prisutnost LH hormona, odnosno nakon tri mjeseca korištenja prepoznaje dan kada je žena plodna i kada je mogućnost začeća kod zdravih parova veća od 25 posto. Cilj projekta je pomoći ženama da zatrudne tako da jednostavno, čisto i točno mogu odrediti ovulaciju”, objašnjava Bujas.

Osobno iskustvo kao ‘okidač’

Na samu ideju potaknulo ju je osobno iskustvo tijekom kojeg određivanje plodnih dana, kaže, nije bilo jednostavno. Kada je zatrudnjela, shvatila je da može pomoći i drugim ženama. Njezina je tvrtka prva, ističe Bujas, na tržištu predstavila ovakav tip i model uređaja.

“Postoje slični uređaji, no nisu spojeni s pametnim telefonom. Me.mum je inovativni proizvod koji na dobro poznati problem ‘određivanja ovulacije’ daje novo i još bolje rješenje od postojećih”, objašnjava poduzetnica.

Na aplikaciji Me.mum njezina tvrtka, u suradnji s Reaktorom iz Osijeka i tvrtkom EY, radi već godinu i pol dana, a izlazak na tržište očekuje se u ljetnim mjesecima, po cijeni do 89 eura. Sve žene koje su ga testirale, zasad njih 20-ak, imaju odlična iskustva, kaže Bujas, a povratna reakcija je odlična pa ona upite za kupnju ima gotovo na dnevnoj bazi.

“Aplikacija se može koristiti svakodnevno. Sama sugerira kada je treba koristiti tako da se korisnice mogu opustiti, što mislim da je u procesu začeća najvažnije. Već čekamo i prve bebe”, pohvalila se idejna začetnica.

Vjeruje i da će dobiti prostor na tržištu pametnih uređaja koje je prošle godine u svijetu vrijedilo 3,5 milijardi dolara, a prema najnovijim procjenama, do 2024. vrijedit će više od 25 milijardi dolara. Trenutačno su u tvrtki zaposlene dvije osobe, a u prvoj fazi uz opciju daljnjeg širenja zapošljavat će do desetero ljudi. Ciljana središta zasad su regija te englesko i njemačko govorno područje stoga žele i planiraju osvojiti Sjevernu Ameriku i zapadnu Europu. Svoj su uređaj lani predstavili i u Las Vegasu na sajmu koji spaja male neovisne inovatore i investitore u potrazi za novim idejama. Za taj su događaji dobili redizajnirani uređaj izrađen uz pomoć 3D printera.

Bujas se poduzetništvom bavi posljednjih 12 godina. Odrasla je u poduzetničkoj obitelji i često bila dio raznih poslovnih pothvata koji su uključivali i njezine ideje. Sa svojim suprugom Hrvojem dosad je radila na nekoliko uspješnih projekata, od multimedijalnih CD-a Nekretnine, interijera uz tjednik Nacional na kojima su prezentirane tvrtke iz tog sektora, zatim tražilice za nekretnine GoHome.hr koja postoji u sedam država i uspješno i aktivno posluje, vodećeg portala za grupnu kupovinu Crno jaje, do portala za kupnju obveznog autoosiguranja online Osiguraj.me. Kako su uz pomoć navedenih projekata stvari počele teći ozbiljnijim tokom, sa suprugom je otvorila tvrtku.

Projekt mijenja nečiji život

Teško je danas biti poduzetnik, a još teže poduzetnica i majka, objašnjava nam sugovornica te dodaje da nema opcije korištenja porodiljnog dopusta, barem ne u praksi jer živi svoj posao, uz poreze, prireze i parafiskalne namete, bez poreznih olakšica.

“Jedna smo od ‘najskupljih državnih birokracija na svijetu’, no ni blizu učinkovita”, kaže Bujas. Njezina su najveća podrška u poslu suprug Hrvoje i sin Vito jer su, ističe, razumijevanje i podrška obitelji prijeko potrebni kada osoba ulazi u dugoročni projekt koji istovremeno mijenja nečiji život. “Na tržište izlazite samo kada ste potpuno spremni i kada ste sve opcije testirali. Ponosni smo jer smo dosad sve napravili vlastitim sredstvima i bez ičije financijske pomoći. Poduzetnički život zahtijeva konstantno širenje i napredovanje. Me.mum želi ‘osvojiti svijet’, a vrijeme će pokazati hoćemo li uspjeti”, zaključuje poduzetnica Maja Bujas.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve