Poslovni dnevnik vam poklanja jednu kotizaciju za edukaciju

Autor: Poslovni.hr , 02. listopad 2016. u 09:58
Fofo: Fotolia

Kupnjom jedne kotizacije drugu kotizaciju za isti seminar vam poklanjamo. Izvrsna prilika! Ne propustite.

Poslovni dnevnik vas poziva na last minute prijavu za jednodnevne seminare koji se održavaju u Večernjem listu, Zagreb

Jednu kotizaciju platiš, dvije dobiješ.  Akcija vrijedi za prijave i uplate od 1. listopada do 7.listopada ili do popunjenja grupe. Kod za popust prilikom online prijave: PD10340

Kontaktirajte nas:  Tel: + 385 1 326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr, web: www.poslovni.hr/seminari/

"Poslovno pregovaranje – kako pomaknuti granice mogućeg" 11. listopada 2016.

Efikasne i dinamične strategije i taktike za uvjeravanje i pregovaranje koje će vam pomoći zadržati kupce ili ispregovarati povoljnije uvjete sa dobavljačima. 

Ne dopustite više nikad da vas zbune taktike pregovaračkih profesionalaca. Stvorite snažnu poziciju za svoju organizaciju i sebe osobno kroz razvoj pregovaračkih kompetencija i pomaknite granice mogućeg. 

Na seminaru ćete naučiti najbitnije elemente i pregovaračke vještine:

  • Priprema pregovaračke strategije 
  • Upravljanje prigovorima 
  • Pregovaračke tehnike 
  • Pet koraka pregovaračkog procesa
  • Pregovaračke taktike i odgovori na njih 

Više pročitajte OVDJE

 

„Kako probleme pretvoriti u ideje ili kako izaći iz logike“ 12. listopada 2016.

Kad vam ponestane ideje i potreban vam je poticaj za poslovni uspjeh vrijeme je za kreativnu radionicu. Think outside the box. 

Cilj radionice: Poticanje i razvoj kreativnog (divergentnog) razmišljanja u svrhu kompleksnijeg rješavanja problema i generiranja inovativnih ideja, fokusiranja energije na stvaranje dodane vrijednosti kao i samomotiviranje na traženje načina kako biti drugačiji i bolji.

Što će se naučiti?

  • Zašto nam treba kreativan način razmišljanja u svim segmentima posla
  • Što znači biti kreativan i jesmo li svi kreativni
  • Kako probuditi kreativnost u sebi i razmišljati izvan okvira
  • Koje alate imamo i kako ih koristiti da bi potakli kreativno razmišljanje
  • Koje osobine imaju kreativci
  • Što je naš najveći neprijatelj produktivnosti i gdje rasipamo energiju
  • Kako promijeniti percepciju i prebroditi svoje strahove
  • Kako se poticati i motivirati

Više pročitajte OVDJE

 

Komentirajte prvi

New Report

Close