Krave muzare lideri su na tržištima

Autor: Poslovni.hr , 08. ožujak 2017. u 15:00
Foto: Fotolia

Koja je vaša marketinško-prodajna strategija? Kako menadžeri upravljaju i mjere maksimalan potencijal prodaje?

Da li vaš prodajni odjel ostvaruje maksimalan prihod? Koliko su isplativi odjeli koje imate u firmi?  Kako utvrditi koliki je potencijal odjela? 

Jedan od korisnih alata koji će vam pomoći u izračunu je tzv. BCG matrica koju je razvila Consulting Grupa iz Bostona ranih 60-ih godina i još uvjek se koristi kao važan alat procjene tržišnog rasta jedne firme.

Kako bi bili lakše pamtljivi, dijelovi matrice zovu se krava muzara, zvijezda, pas i upitnik ili problematično dijete.

Krave muzare lideri su na tržištima koji donose velike količine novca. 
Zvijezde imaju izniman potencijal i izniman profit
Upitnici su proizvodi u koje tvrtka treba ulagati jer su na tržištu koje je promjenjivo i brzorastuće, ali njihov je položaj upitan. 
Kategoriju psa karakteriziraju proizvodi koji nemaju tržišni udio, niti je sama industrija perspektivna.

Izrada matrice za organizaciju u vrlo kratkom vremenu može dati jasan pogled na trenutačnu situaciju te omogućiti menadžerima da donesu odluke.

Kako izraditi BCG matricu i još puno korisnih primjera možete usvojiti na edukativnom jednodnevnom seminaru kojeg organizira Poslovni dnevnik 20. Ožujka 2017. za sve voditelje, managere, direktore. Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.

Kako bi menadžerima olakšali upravljanje odjelom prodaje i marketinga donosimo praktičan i koristan seminar, na kojem ćete u kratkom roku doći do ključnih pretpostavki za uspješno poslovanje vaše tvrtke. Seminar se bazira na konkretnim i jednostavnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.

Kontaktirajte nas za dodatne informacije. Iskoristite kod za popust od 450 kn na redovnu cijenu kotizacije. Vaš kod za online prijavu je PD73
Obrazac za online prijavu OVDJE

Teme seminara:
•    usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
•    mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
•    ABC analiza kupaca
•    vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
•    potraživanja od kupaca i dugovanja prema dobaljačima- koji je utjecaj na naše poduzeće (trošak zaduživanja)
•    Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
•    putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
•    individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
•    marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli Kako planirati marketinške aktivnosti i trošak promocije proizvoda?

Kome je seminar namijenjen?
•    voditeljima odjela prodaje i marketinga
•    voditeljima ključnih kupaca
•    voditeljima odjela naplate potraživanja
•    menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
•    menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
•    svima koji rade na poslovima plana i analize

ORGANIZATOR: Večernji list d.o.o. Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Komentirajte prvi

New Report

Close