Kreativni studio Omazić: 50% kolekcije rasprodali u prvih 30 dana

Autor: Darko Bičak , 01. svibanj 2015. u 14:30
Marijana Omazić Hržić s novim kolekcijama kreće u osvajanje stranog tržišta/Jurica Galoić/PIXELL

Sestre Marijana i Ivana Omazić su počele raditi na vlastitom brendu odjeće prije dvije godine.

Zagrebački kreativni studio Omazić pokriva nekoliko područja dizajna i tržišnih komunikacija, a široj javnosti je najpoznatiji po svojem projektu Adrian. Radi se o kolekciji odjeće koja je nastala kao emotivni projekt dizajnerice Ivane Omazić, koja je zajedno sa sestrom Marijanom Omazić Hržić stvorila vlastiti modni brend. 

Sezonske kolekcije
"Ivana je svoj čitav profesionalni život izgradila u inozemstvu, a oduvijek je željela stvoriti svoj vlastiti modni projekt u Hrvatskoj. U Adrianu smo udružile snage, oformile timove i pokrenule vlastiti modni brend. Cilj nam je rasti postepeno i raditi korake za koje smo spremni u vrijeme kada smo na njih spremni. Na primjer, nakon tri ljetne kolekcije, sada smo spremni za izradu zimske", kaže Marijana Omazić Hržić, direktorica tvrtke Omazić. Kao i svaki start-up, Adrian za sada zahtjeva prvenstveno ulaganja i uhodavanja raznih procesa, ali su sestre Omazić, unatoč krizi u modi i općenito u ekonomiji, iznimno zadovoljne razvojem projekta jer sve ide onako kako su zamislile.

Štoviše, smatraju da Adrian ima potencijal u franšizama, obzirom da se radi o proizvodu koji je industrijski i tržišno promišljen. Ideja o Adrianu postoji dvije godine, a nultu kolekciju su uspjeli realizirati u samo nekoliko mjeseci. "Na ovoj fazi projekta radimo od listopada prošle godine. Ove sezone najveći nam je izazov bio taj što smo odjedamput proizveli dvije kolekcije, proljeće-ljeto 2015. za hrvatsko tržište, i proljeće-ljeto 2016. s kojom pripremamo izlazak na strano tržište. S prvom kolekcijom smo imali izvrstan feedback, i osobno nam je najveći kompliment bio taj što su je kupovale žene svih generacija. Čak 50 posto kolekcije rasprodano je već u prvom mjesecu, iako je na tržište plasirana relativno kasno. Znali smo da je modi bitna intuicija i znanje o tome kako doći do idealnog proizvoda za tržište kojem se obraćaš, za što je potrebno niz prilagodbi", navodi Omazić Hržić. U narednom razdoblju kreativni studio Omazić planira rast, sa svim svojim klijentima.

"S klijentima u Hrvatskoj i inozemstvu radimo na modnim, dizajn i artistic direction projektima. S Badelom 1862 radimo na razvoju i dizajnu dvije nove linije proizvoda. Radimo artistic direction na razvoju brenda jednog projekta na obali. Za jesen pripremamo launch jednog novog brenda na području fitnessa. S Adrianom trenutno radimo prvu isporuku proljeće-ljeto 2015. u dućane u Hrvatskoj i pripremamo izlazak na strano tržište 2016. ", naglašava zagrabečka dizajnerica. Sam kreativni studio nastao je 2006., kada je Marijana preuzela obiteljsku tvrtku osnovanu još 1989. "Iz potrebe tržišta za cjelovitom uslugom marketinga, jer u to je vrijeme bilo malo agencija koje su manjim klijentima nudile i dobar marketing i dobar dizajn, te sam dvije usluge objedinila u tvrtku koja se tada zvala Amodomio. Motiv pri otvaranju tvrtke bio mi je učiniti dizajn dostupan svima, i malim i srednjim tvrtkama, iz čvrstog vjerovanja da se sve može bez obzira na budžet", prisjeća se Marijana. 

Hrabri telefon
"U početku smo se najviše bavili grafičkim dizajnom i brendingom, a od 2012., Ivaninim dolaskom, proširili smo se i na modni dizajn i consulting", kaže Marijana. Osim Adriana, njihovi znajačni projekti su i Badel 1862, Kaptol centar te Hrabri telefon. "S Badelom surađujemo gotovo desetljeće, radili smo na većini programa jakih alkoholnih pića – od kreiranja imena, dizajna ambalaže i etikete do launcha brenda na police. Draga nam je kampanja za Hrabri telefon, jer smo u vrlo kratkom vremenu uspjeli u potpunosti redizajnirati brend i prodajnom izložbom prikupiti dovoljno novaca za godinu dana edukacije ljudi koji tamo rade. Taj projekt mi je pokazao koliko je volontiranje važno za zajednicu", navodi direktorica ovog kreativnog studija.

Veliki potencijal

Hrvatska ima dugogodišnju tradiciju tekstilne industrije

Hrvatska ima dugogodišnju tradiciju u tekstilnoj industriji i to znanje još uvijek nije izgubljeno, kaže Marijana Omazić Hržić. "Nije jednostavno i procesi se dugo uhodavaju, ali vjerujemo u taj potencijal i jako smo zadovoljni kvalitetom. Nadamo se da će mnogi ljudi prepoznati u tome potencijal i nastaviti ulagati u svoje studije, šivaone i druge obrte koji nestaju. A država sve to podržati", kaže Marijana.

Komentirajte prvi

New Report

Close