Koje su najčešće greške menadžera početnika?

Autor: Poslovni.hr , 13. ožujak 2017. u 09:40
Foto: Fotolia

Glavna razlika između loših i dobrih menadžera je da loši menadžeri ne priznaju grešku i ne poduzimaju akcije kako bi ju ispravili.

5 najčešćih greški strateškog upravljanja

  1. Prebacivanje krivnje na nerealno postavljene planove
  2. Nepostojanje sistema kontrole
  3. Nedovoljna informiranost
  4. Oslanjanje na trendove iz prošlosti
  5. Izbjegavanje odgovornosti
 

Albert Einstein

“Ludost: raditi istu stvar iznova više puta i očekivati drugačije rezultate.”

Kako bi menadžerima olakšali upravljanje odjelom prodaje i marketinga donosimo praktičan i koristan seminar, na kojem ćete u kratkom roku doći do ključnih pretpostavki za uspješno poslovanje vaše tvrtke. Seminar se bazira na konkretnim i jednostavnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.

Menadžersko upravljanje prodajom i marketingom

Datum održavanja: 20.3.2017.

Kontaktirajte nas za dodatne informacije. Iskoristite kod za popust od 450 kn na redovnu cijenu kotizacije. Vaš kod za online prijavu je PD73

Obrazac za online prijavu OVDJE

Teme seminara:
1.   usmjerenost kupcima

  • potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
  • mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
  • ABC analiza kupaca
  • vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima 

Tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo? 

SIMULACIJSKI MODEL VJEŽBA – što ako izbacimo jedne ili druge kupce? Kakva će nam biti operativna dobit?

2.    potraživanja od kupaca i dugovanja prema dobavljačima – koji je utjecaj na naše poduzeće (trošak zaduživanja)

3.    Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks

  • putanja razvoja novog proizvoda i unaprjeđenje starog asortimana
  • individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
  • marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) 
  • uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti  

SIMULACIJSKI MODEL VJEŽBA –  Kako planirati marketinške aktivnosti i trošak promocije proizvoda?

Kome je seminar namijenjen?
•    voditeljima odjela prodaje i marketinga
•    voditeljima ključnih kupaca
•    voditeljima odjela naplate potraživanja
•    menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
•    menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
•    svima koji rade na poslovima plana i analize

ISKUSTVA POLAZNIKA:

"Seminar je ispunio moja očekivanja"
"Predavačica je dobro pripremljena i ima puno iskustva"
"Odlično zbog puno primjera"
"Materijali i primjeri su jako korisni."
"Dobila sam drugačiji pogleda na financije i brojke."
"Predavačica je odlično povezala teoriju i praktične primjere."
"Dobro je organizirano i ispunjena su moja očekivanja."
"Naučila sam utjecaj drugih odjela na donošenje odluka."
"Prikazani su alati koji mogu poboljšati poslovanje, na jednostavan i razumljiv način"
"Nisam bio dobro upućen i seminar mi je dobrodošao."
"Seminar je odličan jer je pokriveno više segmenata u analizi poduzeća"
"Predavačica ima konkretne primjere iz prakse, a ne samo teoriju."
"Tema je uvijek aktualna jer je to osnovni alat upravljanja poduzećem."
"Nisam imao iskustava, a seminar mi je razumljiv i primjeri primjenjivi."

Budi i ti jedan od naših zadovoljnih polaznika. Rezerviraj svoje mjesto za sudjelovanje OVDJE.

ORGANIZATOR: Večernji list d.o.o. Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close