Kako zaraditi na prodaji nekretnine?

Autor: Poslovni.hr , 24. travanj 2014. u 13:13
Foto: Fotolia

Jeste li se ikada upitali zašto neki prodavači prodaju s lakoćom,  a drugi nikako ne mogu uspostaviti kontakt s kupcem?

Jeste li ikada doživjeli da Vam jedan kupac „leži“, da kod drugoga nikako ne uspijevate pronaći okidač?

Tko je god radio s prodajom zna da nije uvijek pitanje talenta, nego, prečesto, odgovor leži u različitosti prodavača i kupaca.

Investirajte i ostvarite profit. Poslovni dnevnik organizira za vas 19.svibnja 2017. trening prodajnih vještina. Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje OVDJE.

Teme seminara:

  • Osnove uspješne i održive prodaje
  • Osobna odgovornost za uspjeh u prodaji
  • Tipologija u prodaji i njezina praktična primjena
  • Samospoznaja i analiza po modelu C.G. Junga (INSIGHTS MDI)
  • Motivi kupnje i različitost kupaca
  • Kreiranje argumentacijskog lanca za vlastiti proizvod
  • Pretvaranje karakteristika proizvoda u koristi za kupca
  • Priprema virtualnog kovčega
  • Uvježbavanje tehnike virtualnog kovčega
  • Dodatana prodaja – trenutak uspjeha ili trenutak katastrofe

Seminar je namjenjen:

  • Početnicima i iskusnim djelatnicima u prodaji koji traže jednostavne i suvremene metode praktične prodaje.
  • Prodajnim managerima u velikim korporacijama i vlasnicima obiteljskih tvrtki,
  • odgovornim ljudima koji su svjesni važnosti prodaje, ali traže kompaktan i praktičan sustav, koji im omogućava stabilan rast i dugoročno planiranje prodaje.

Na seminaru poseban naglasak je na vježbama koje su veoma praktične i korisne:

  1. polaznici će naučiti
  • kako pravilnom primjenom tehnika postavljanja pitanja  i aktivnim slušanjem mogu sigurno doći do cilja,
  • kako mogu otkriti nepoznate potrebe kupca,
  • kako kroz nevezani razgovor otkriti emocije koje kupca mogu navesti da kupi.
  • Poseban naglasak u vježbi leži na započinjanju razgovora i ispravnoj strukturi pitanja.
  1. Virtualni kovčeg je posebna metoda prezentacije kojom se kupcu nudi samo ono što on stvarno očekuje i treba.
  • Metodom vituralnog kovčega prodavač izbjegava prepirke i konflikte, a koncentrira se na ono što kupac traži.
  • U sklopu vježbe polaznici će naučiti kako razraditi argumentacijske lance za proizvode te iste pripremiti za prezentaciju.
  • Kako se s prezentacijom nadovezati na potrebe kupca, kako karakteristike proizvoda pretvoriti u prednosti za klijenta i kako odabrati prave argumente.
  1. U sklopu slijedeće vježbe polaznici će se podijeliti u parove pri čemu će jedan od njih biti prodavač, a drugi kupac, te će im se dodijeliti situacije iz prakse, koju su pripremili u prethodnoj vježbi.

Nakon pregovora napravit će se analiza s ciljem utvrđivanja što su polaznici napravili dobro, što bi trebali promijeniti, te će dobiti pojedinačne savjete.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close