Uzrok stresa na poslu su ljuti klijenti?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Kako komunicirati s ljutim klijentima? Kako profesionalno riješiti prigovore kupaca? Donosimo odgovore...

Petu godinu za redom u suradnji s renomiranim predavačima Poslovni dnevnik organizira edukacije u Zagrebu.

Budite i Vi jedan od naših zadovoljnih i uspješnih polaznika.


Naziv seminara: Ljuti klijenti – Kako komunicirati s ljutim klijentima?
Datum održavanja seminara:  30.01.2019.

Teme:

  • kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • teznike za brzo i efikasno smirivanje ljutog i “teškog” klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE


Naziv seminara: Prigovori – Kako profesionalno riješiti prigovore kupaca?
Datum održavanja seminara:  31.01.2019.

Teme:

  • kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
  • 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte, pitajte, provjera…)
  • 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
  • 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
  • kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE


Mjesto održavanja: Večernji list, Zagreb

Za sve polaznike su osigurani radni materijali, skripte, potvrda o sudjelovanju i ručak u restoranu.

Broj polaznika ograničen. Max 15 po seminaru.

Rezervirajte svoje mjesto.

Kontakt:

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve