Kako profitirati od kriznih vremena

Autor: Poslovni dnevnik , 26. svibanj 2015. u 21:59
Najvažnije teme bile su o tome kako stvoriti kreativne mlade ljude, kako voditi i motivirati zaposlenike te kako kreirati viziju

Najvažnije teme bile su o tome kako stvoriti kreativne mlade ljude, kako voditi i motivirati zaposlenike te kako kreirati viziju.

Koji su najznačajniji faktori poslovnog i privatnog uspjeha, kako pronaći viziju i što činiti kako bismo poticali kreativnost i poduzetnički duh, pokušalo se odgovoriti na prošlotjednom okruglom stolu "Kriza – krv za pravu stvar" u organizaciji DOBA Fakulteta u Zagrebu.

Najvažnije teme bile su o tome kako stvoriti kreativne mlade ljude, kako voditi i motivirati zaposlenike te kako kreirati viziju koja će donijeti ugled i stvoriti uspješnu kompaniju. O ovoj problematici govorili su Mirna Radošević, predsjednica Uprave farmaceutske kompanije Salveo za središnju i istočnu Europu, Ranko Rajović iz Mense, PR-ovka Aleksandra Kolarić, Nikica Gabrić, direktor klinike Svjetlost te Natalie C. Postružnik sa DOBA Fakulteta.

Komentirajte prvi

New Report

Close