Kako privući i pronaći najbolje djelatnike?

Autor: Poslovni.hr , 20. siječanj 2017. u 14:44
Foto: fotolia

Kako navodi portal, www.hzz.hr Ono što bi svaki poslodavac prije angažiranja stručnjaka za zapošljavanje ili korištenja bilo kojeg upitnika trebao napraviti je konkretan i detaljan opis profila radnog mjesta za koje traži djelatnika.

Odgovorite na pitanja:

  • koje vještine, sposobnosti, znanje i iskustvo su potrebni za to radno mjesto?
  • kakve karakteristike djelatnika (profil) će najbolje odgovarati za to radno mjesto? 

Postoje mnogi upitnici, testovi i pitanja koja nam pomažu da pronađemo i razumijemo jake i slabije strane sadašnjih i budućih djelatnika. Jedan od takvih upitnika je i DISG upitnik.
Temeljen na Jungovoj tipologiji ličnosti, nudi četiri kategorije ili profila.

Postoje ljudi koji su:

  • DOMINANTNI (njem. Dominant) – oni su usmjereni ciljevima i rezultatima, samopouzdani, odlučni, nestrpljivi, brzi, mnogo toga poduzimaju, vole preuzeti kontrolu i sl;
  • INICIJATIVNI (njem. Initiatorischen)  ili idejni tipovi – oni su više usmjereni ljudima, emotivni, društveni, spontani, oduševljavaju, zabavni, vole nove i trend stvari, prepuni ideja, inicijatori;
  • POSTOJANI (njem. Stetig) – mirni, strpljivi, dobri slušatelji, timski igrači, snalaze se u rutinskim poslovima i sl.;
  • SAVJESNI (njem. Gewissenhaft) – precizni, točni, uredni, vole planiranje i pažljivi su sa detaljima

Naravno da svi mi imamo pomalo od svakoga profila i situacija u kojoj se nalazimo određuje što će biti istaknutije u nekom trenutku. Ali isto tako znamo da neke karakteristike češće prevladavaju u našem radu te da svaki od profila ima i svoje jake i slabe strane.

Nekoliko malih savjeta želite li unaprijediti poslovnu suradnju s različitim profilima svojih djelatnika, poslovnih partnera i klijenata:
• Prosuđujte osobu prema njenim JAKIM STRANAMA, a ne prema slabostima.
• U suradnji s drugima iskoristite njihove JAKE STRANE.
• Budite spremni slabije strane drugih nadopuniti svojim JAKIM STRANAMA!

Cijeli dokument nalazi se na linku.

 

Kako odabrati prave ljude za svoju kompaniju? 

Profesionalna selekcija kao stručni postupak odabira kandidata za određeno radno mjesto, vrlo je bitan dio poslovanja svake uspješne kompanije.

Kvalitetan odabir odgovarajuće osobe prilikom zapošljavanja, osim utjecaja na cjelokupnu dinamiku radnog tima u kompaniji, značajno utječe i na smanjenje broja pogrešaka u radu, prevenira fluktuaciju, te reducira česte izostanke zaposlenika s radnog mjesta. 

Kako odabrati prave ljude za svoju tvrtku te kako ih motivirati i zadržati kada smo ih konačno pronašli? Više pročitajte OVDJE

Pozivamo vas da se priključite radionici koju za vas organizira Poslovni dnevnik 15. veljače 2016. u Zagrebu.

 

Kome je edukacija namijenjena?

  • Svima koji su pri obavljanju svojih poslovnih zadataka uključeni u proces selekcije i zapošljavanja novih zaposlenika
  • Direktorima tvrtki koje nemaju razvijenu funkciju upravljanja ljudskim potencijalima
  • Voditeljima ljudskih potencijala – početnicima 
  • Voditeljima timova iz drugih poslovnih funkcija koji žele dobiti kvalitetan uvid u funkciju upravljanja ljudskim potencijalima
  • Djelatnicima službe ljudskih potencijala
  • Osobama uključenim u upravljanje ljudskim potencijalima u privatnim tvrtkama i javnoj upravi
  • Osobama koje zanima karijera u upravljanju ljudskim potencijalima

​Sadržaj edukacije:

  • Važnost kvalitetne selekcije
  • Sastavni dijelovi profesionalne selekcije
  • INTERVIEW – vrste i faze interview-a
  • SBO interview
  • Prvi dojam i neverbalna komunikacija u selekciji
  • Vrste pitanja i vještina postavljanja pitanja

Pročitaj više o edukaciji OVDJE.

Prijavite se na edukaciju putem linka za prijavu OVDJE

ORGANIZATOR edukacije: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Komentirajte prvi

New Report

Close