Kako do povoljna kredita, kakve poticaje daje EU, što je cloud…?

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 22. studeni 2015. u 22:00
Sandro Lazarić, Arbona/Damir Špehar /PIXSELL

Krešimir Delač i Simulus, u suradnji s PBZ-om, pojasnili su kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv.

U sklopu Poslovnog uzleta Grubišnog Polja okupljeni su imali prilike sudjelovati na besplatnim edukacijama i steći nova znanja iz širokog spektra tema.

Igor Bobekn (Hrvatska gospodarska komora) govorio je o tome kako unaprijediti poslovanje uz pomoć  sredstava Europske unije za regionalni razvoj. Boris Čagalj (Hrvatska banka za obnovu i razvitak) na predavanju "Od mikrokredita uz CIP garanciju do EU projekta – kako do povoljnih sredstava za kreditiranje vašeg gospodarstva" približio je kreditne aktivnosti HBOR-a. Krešimir Delač i Simulus, u suradnji s Privrednom bankom Zagreb, pojasnili su kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv.

Marijana Oreb (HAMAG-BICRO) prezentacijom "Prilike za poduzetnike – financijski instrumenti" pojasnila je jamstvene modele praćenja projekata koji se nude na tržištu u suradnji s poslovnim bankama. Hamag nudi i mikrokreditiranje pa su u kratkim crtama obuhvaćeni i uvjeti po kojima će poduzetnici moći aplicirati za kreditna sredstva koja nudi Agencija. Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja donio je pak aktualne informacije vezane za izmjene poreznog zakona. Marin Fak iz Ministarstva poljoprivrede predavanje je posvetio približavanju znanja i vještina kako do sredstava iz EU fondova za ruralni razvoj.

 Krešimir Jusup iz HT-a predavanjem pod nazivom "Poslujte uspješno i kada niste u uredu s cloud uslugom" odgovorio je na brojna pitanja vezana uz cloud usluge: što je uopće cloud; kako korištenjem clouda smanjiti troškove poslovanja; zašto je za vaše poslovne podatke cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja; što znači dostupnost cloud usluga za moj posao i koje koristi imam od toga. Sandro Lazarić iz Arbone uz pomoć prezentacije "Digitalni marketing – Osvojite tržište učinkovitim i povoljnim oglašavanjem na Googleu i Facebooku te saznajte kako dobra web stranica treba izgledati" prikazao je mogućnosti koje nam pruža online oglašavanje te kako iskoristiti sve potencijale koje nudi.

Na realnim je primjerima objasnio što treba sadržavati svaka web stranica, koje su mogućnosti Google AdWordsa, kako mjeriti uspješnost weba pomoću Google Analyticsa. Ljiljana Zajc iz Ministarstva poduzetništva i obrta u sklopu edukacije "Kako investirati u RH? Saznajte sve o aktualnim poticajima za investicije" uputila je poduzetnike na nova ulaganja te približila načine na koje Ministarstvo radi na unapređenju investicijskog okruženja.

Komentirajte prvi

New Report

Close