Kako do povoljna kredita, gostiju, učinkovita oglasa...

Vesna Bartolović, HBOR Vesna Bartolović, HBOR

Širok spektar tema.

Što HBOR financira, po kojim kamatnim stopama te kako uz njihove kredite postati konkurentniji, objasnila je polaznicima radionice Vesna Bartolović ih HBOR-a.

Nude, istaknula je, povoljnije rokove otplate, čak i do 17 godina, s nižom kamatnom stopom i počekom kakav nema ni jedna banka. Nedo Pinezić iz HGK govorio je o novim trendovima u turizmu za ugostitelje i iznajmljivače. "Neinformiranost, inertnost prema stjecanju novih znanja i informacija obično vodi u slijepu ulicu",podsjetio je istaknuvši kako danas biti u trendu znači biti vidljiv na globalnom turističkom tržištu i to tako da smo što manje ovisni o posrednicima.

Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović na predavanju o digitalnome marketingu govorili su o tome kako se učinkovito i povoljno oglašavati na Googleu i FB-u. Amir Alihodžić, koji je održao edukaciju "Dobar domaćin razmišlja kao gost - brand strategija u turizmu", poručio je kako se treba aktivirati, pomno planirati kada, kako i gdje potencijalnom gostu pružiti informaciju i prezentirati se na novi način.

Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja govorio je o restrukturiranju malih i srednjih poduzeća kao novoj šansi te napomenuo kako aktualna dinamika promjena i globalna konkurencija, u uvjetima dugoročne krize lokalnog gospodarstva, prisiljavaju gotovo sve poduzetničke organizacije da se stalno mijenjaju i prilagođavaju, optimiziraju organizaciju i poslovanje i time osiguraju dugoročan opstanak i konkurentnost na tržištu. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve