Kako do povoljna kredita, gostiju, učinkovita oglasa…

Autor: Poslovni dnevnik , 18. listopad 2015. u 21:59
Vesna Bartolović, HBOR

Širok spektar tema.

Što HBOR financira, po kojim kamatnim stopama te kako uz njihove kredite postati konkurentniji, objasnila je polaznicima radionice Vesna Bartolović ih HBOR-a.

Nude, istaknula je, povoljnije rokove otplate, čak i do 17 godina, s nižom kamatnom stopom i počekom kakav nema ni jedna banka. Nedo Pinezić iz HGK govorio je o novim trendovima u turizmu za ugostitelje i iznajmljivače. "Neinformiranost, inertnost prema stjecanju novih znanja i informacija obično vodi u slijepu ulicu",podsjetio je istaknuvši kako danas biti u trendu znači biti vidljiv na globalnom turističkom tržištu i to tako da smo što manje ovisni o posrednicima.

Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović na predavanju o digitalnome marketingu govorili su o tome kako se učinkovito i povoljno oglašavati na Googleu i FB-u. Amir Alihodžić, koji je održao edukaciju "Dobar domaćin razmišlja kao gost – brand strategija u turizmu", poručio je kako se treba aktivirati, pomno planirati kada, kako i gdje potencijalnom gostu pružiti informaciju i prezentirati se na novi način.

Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja govorio je o restrukturiranju malih i srednjih poduzeća kao novoj šansi te napomenuo kako aktualna dinamika promjena i globalna konkurencija, u uvjetima dugoročne krize lokalnog gospodarstva, prisiljavaju gotovo sve poduzetničke organizacije da se stalno mijenjaju i prilagođavaju, optimiziraju organizaciju i poslovanje i time osiguraju dugoročan opstanak i konkurentnost na tržištu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close