Kako do kredita, što nudi Cloud, a što EU?

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 03. studeni 2016. u 21:59
Simon Ferjuc iz Tetide/PIX

Krešimir Jusup, okupljenim je poduzetnicima pojasnio kako nove tehnologije mogu olakšati svakodnevne poslovne izazove.

U Koprivnici su održane i edukacije kojima se poduzetnicima nastoji pomoći da dodatno izoštre znanja i vještine. Tako je Krešimir Delač, iz Simulusa u suradnji s PBZ-om, održao predavanje "Gdje mi je nestao novac i kako ga opet stvoriti?"

Napomenuo je i da najviše opreza treba imati pri izboru kredita jer nisu svi jednako povoljni za svaku financijsku poteškoću. Banke pritom gledaju ponašanje po računu i kreditu, vanjske izvore poput blokada, HROK-a, FINA-e i financijske povijesti te informacije iz medija. Najvažnije poruke koje je prenio je da banka može biti partner, da je financijsko planiranje ključno, da nije sramota u financijskom planu priznati minus te da neispravnim odabirom financijskog proizvoda poduzetnik štetu radi prvenstveno sebi. Savjetnik za prodaju poslovnim korisnicima u Hrvatskom Telekomu Krešimir Jusup, okupljenim je poduzetnicima pojasnio kako nove tehnologije mogu olakšati svakodnevne poslovne izazove.

Kao kvalificirani trener i specijalist za prodaju i efikasnost tijekom dugogodišnjeg rada u Hrvatskom Telekomu stekao je veliko iskustvo rada upravo sa poslovnim korisnicima i konstantno pomaže njihovoj edukaciji kako bi unaprijedili posao. Tako je i ovom prilikom u Koprivnici zainteresiranima približio prednosti i mogućnosti korištenja cloud usluga. Simon Ferjuc iz Tetide, tvrtke specijalizirane za usluge savjetovanja o korištenju EU fondova i regionalni razvoj te učinkovitost proizvodnih i prodajnih procesa, održao je edukaciju "Saznajte sve o natječajima za sredstva iz EU fondova".

S velikim iskustvom u pružanju podrške javnim institucijama i privatnim tvrtkama u pripremi i provedbi kvalitetnih razvojnih programa i projekata i apliciranju za sredstva EU fondova Ferjuc je i u Koprivnici odgovorio na mnoga pitanja. Tetida je do sada bila jedna od važnijih adresa na koju su se lokalne samouprave obraćale pri izradi strateških planova razvoja općina i gradova u skladu s preporukama Europske unije. Također, Željka Tihomirović iz tvrtke Ohoho pojasnila je učinke korištenja digitalnog marketinga u službi poslovnog uspjeha, odnosno kako učinkovito i povoljno oglašavati na Googleu te Facebooku. 

Komentirajte prvi

New Report

Close