Ovdje pogledajte datum održavanja svih seminara

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Znate li kad se održavaju jednodnevni seminari? Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Broj polaznika je ograničen.

Jednodnevni seminari jesen-zima 2017. U tijeku su upisi na jednodnevne seminare koji se održavaju u Zagrebu u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Iskoristite popust 450 kn za rane prijave i dodatni popust za 5 ili više polaznika iz iste tvrtke.

Raspored održavanja seminara rujan/listopad 2017.

12.09.2017. Razvijte vještine strateškog i inspirirajućeg vođenja
13.09.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima 
20.9.2017. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 
21.9.2017. Motivacija, upravljanje vremenom i fokusom - Menadžerska izvrsnost
26.9.2017. Pregovaranje i vještine poslovne komunikacije
4.10.2017. Konstruktivno rješavanje sukoba i konflikta u timu
10.10.2017. Kako povećati prodaju i lojalnost kupaca 
11.10.2017. Sistemski coaching za menadžere
12.10.2017. Učinkovito vođenje, delegiranje i motiviranje zaposlenika
17.10.2017. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
18.10.2017. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika

Poslovni dnevnik je 2014. godine pokrenuo projekt edukacije poduzetnika. Od tad uspješno organizira jednodnevne seminare u suradnji sa vodećim stručnjacima, na kojima sudjeluju poduzetnici, voditelji timova, voditelji odjela, manageri, vlasnici tvrtki i njihovi zaposlenici. 

Seminari Poslovnog dnevnika obuhvaćaju širok spektar tema i vrhunskih predavača, te su zbog svoje kvalitete već prepoznati kao nezaobilazna potpora razvoju i širenju domaćeg gospodarstva.

Evaluacije naših seminara uvijek su iznad prosječne zbog stručnih predavača s dugogodišnjim iskustvom koji imaju odgovore na sva Vaša pitanja.

Program svih seminara možete pogledati u našoj rubrici seminari www.poslovni.hr/seminari/ ili nas kontaktirajte na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

 

ISKUSTVA POLAZNIKA

"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Kratki sadržaj seminara:

12.09.2017. Razvijte vještine strateškog i inspirirajućeg vođenja

Radionica za direktore i vlasnike malih i srednjih poduzeća na kojoj ćemo na iskustvenim primjerima naučiti:

  • Postaviti ciljeve
  • Upravljati vremenom
  • Staviti fokus na bitno
  • Motivirati i inspirirati zaposlenike
  • Uključiti zaposlenike u ostvarenje vašeg cilja
  • Povećati tržišnu poziciju svojeg poduzeća

Budite i vi inspirirajući vođa koji će strateškim upravljanjem svojem poduzeću donijeti profit. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

13.09.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Što ćemo naučiti:

  • Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti“
  • zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • brzo i efikasno smiriti ljutog i “teškog” klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
  • vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
  • jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist

Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama, voditi komunikaciju sa teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

20.09.2017. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom timu. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija. Koje su teme:

  • što je upravljanje?
  • uspješan razvoj zaposlenika i stil vođenja
  • delegiranje kao alat razvoja članova tima
  • što (ne) treba delegirati, kako i kada?
  • proces delegiranja, prepreke i tipične greške
  • upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
  • delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
  • delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku

Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja zaposlenicima i timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka zaposlenika. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

21.09.2017. Trening izvrsnosti TM za menadžere

Ukoliko ste manager ili lider, ovaj jednodnevni trening pružit će Vam podršku u ostvarenju Vaše osobne izvrsnosti. Naučite:

  • planirati i postavljati ciljeve
  • kvalitetno i brzo donositi odluke i rješavati probleme
  • upravljati svojom motivacijom, energijom, emocijama i oslobodite kreativnost
  • Podignite razinu samopouzdanja i mentalne čvrstoće
  • Poboljšajte fokus i koncentraciju
  • Budite proaktivni i produktivni
  • Postignite vrhunske rezultate

Kroz primjenu praktičnih, iskustveno dokazanih metoda omogućavamo Vam postizanje vrhunskih rezultata, uz očuvanje osobnog integriteta i ravnoteže. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

26.09.2017. Uspješno pregovaranje - vještine uspješnog pregovarača

Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:

  • kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • potaknuti i ostvariti suradnju u procesu pregovaranja   
  • kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama? 
  • slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
  • zauzeti neutralnu poziciju i  realno sagledati situaciju?
  • graditi most razumijevanja i povjerenja         

Naučite ispregovarati povoljnije uvjete, veće cijene, zauzmite čvrsti stav kod pregovora jasno i odlučno poput pregovaračkog profesionalca. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

27.9.2017. Kako uspješno motivirati zaposlenike

Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“ da naprave posao kvalitetno i na vrijeme? Kako to da neki zaposlenici rade loše, premda imaju veću plaću? Mnogi menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“, umjesto da se bave onim čime bi stvarno trebali. Koje su teme?

  • Što (de)motivira vaše zaposlenike za posao?
  • Menadžerski stil upravljanja i kako utječe na motivaciju zaposlenika
  • Materijalna i nematerijalna motivacija
  • Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
  • Sukob generacija i što motivira mlade/stare zaposlenike?
  • Motiviranje SMART ciljevima
  • Motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
  • Motiviranje razvojem kompetencija zaposlenika

Naučite kako motivirati sebe, imati produktivne i efikasne zaposlenike, uspješnu poslovnu komunikaciju koja će vam osigurati vrhunske rezultate na tržištu. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

4.10.2017. Konstruktivno rješavanje sukoba i konflikta

Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika za menadžere. "Teški" i konfliktni suradnici predstavljaju problem za svakog voditelja, oni negativno utječu na poslovni rezultat ali i na odnose unutar tima te motivaciju ostalih zaposlenika. Koje su teme?

  • učinkovito vođenje tima
  • što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
  • kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
  • strategije rješavanja konflikata korak po korak
  • komunikacijske tehnike i alati
  • davanje i primanje povratne informacije
  • medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
  • poticanje suradnje u timu

Na ovom treningu saznat ćete kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju. Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

10.10.2017. Povećajte broj svojih dugogodišnjih kupaca

Kupci koje zadržite tijekom cijelog životnog ciklusa Vaše tvrtke ključni su za razvoj i rast poslovanja. Pokazati ćemo vam kako na jednostavan i praktičan način izračunati financijske benefite koje imate zahvaljujući vašim cjeloživotnim, idealnim kupcima i kako razraditi plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata. Teme seminara:

  • Tko su vaši dugogodišnji kupci
  • Kako povećati prihod prodaje
  • Njegovanje odnosa sa kupcima
  • Lojalnost kupca
  • Kako izračunati financijske benefite
  • Kako povećati broj dugogodišnjih kupaca

Radionica je namijenjena direktorima i vlasnicima malih i srednjih poduzeća, osobama u tvrtkama koje svakodnevno moraju odnositi odluke i razvijati se kao vođe u svom poslu. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

11.10.2017. Sistemski coaching za menadžere

Sistemski coaching je efikasna tehnika koja se već godinama uspješno koristi za bolje razumijevanje i rješavanje problema unutar tima, organizacije, shvaćanje skrivenih problema u komunikaciji i odnosima te izradu plana intervencija. Teme:

  • Zakonitosti funkcioniranja Vašeg sustava
  • Rješavanje problema unutar tima/odjela
  • Problemi u komunikaciji unutar sustava
  • Izrada plana intervencije u konfliktnim situacijama
  • Donošenje odluka i odabir najboljih ishoda
  • Odnos između članova tima
  • Izrada sistemske ploče
  • Razvoj managerskih planova

Svaki menadžer, da bi bio uspješan, mora upoznati funkcioniranje vlastitog sistema, kako bi mogao bolje donositi odluke, bolje planirati i uspješno rješavati probleme unutar tima i organizacije. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

12.10.2017. Leadership za mlade menadžere -  Delegiranje, motiviranje i rukovođenje

Sveobuhvatan trening za uspješno vođenje zaposlenika posebice kreiran za mlade menadžere. Naučiti ćemo:

  • Što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
  • Koji su stilovi vođenja
  • Proces delegiranja zadataka, prepreke i tipične greške
  • Motivacija i tehnike motivacije u praksi
  • Uzroci (ne)motiviranosti članova timova
  • Materijalna i nematerijalna motivacija
  • Utjecaj nagrade i kazne na motivaciju zaposlenika
  • povratna informacija: motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
  • konflikti na radnom mjestu, strategije rješavanja konflikata korak po korak

Koristeći najbolje stilove rukovođenja i pravilne tehnike upravljanja zaposlenicima i vi možete biti vrhunski manager. Garantiramo veću produktivnost, timski rad i ostvarenje ciljeva kompanije. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

17.10.2017. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca

Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno da odgovorite na svaki prigovor. Na edukaciji ćemo naučiti:

  • kako profesionalno upravljati prigovorima,
  • kako uspješno spriječiti nastajanje pritužbi,
  • kako brzo i učinkovito riješiti prigovore,
  • kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju,
  • kako se nositi sa stresnim situacijama,
  • što napraviti kad dođe do konflikta,
  • najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.

Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca je prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

18.10.2017. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika

Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika. Kako dobiti maksimum od svakog zaposlenika? Kako mjeriti i evaluirati radni učinak? Kako postaviti zaduženja i odgovornost zaposlenicima?   Kako motivirati i nagraditi zaposlenike? Koje teme možete očekivati:

  • Što je sustav upravljanja radnim učinkom?
  • Povezanost strategije s ciljevima zaposlenika
  • Što su ciljevi, kompetencije i standardi
  • Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
  • Kako dati i kako primiti povratnu informaciju
  • Kako voditi evaluacijske razgovore
  • Nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
  • Kompetencije rukovoditelja za uspješno upravljanje radnim učinkom
  • Trendovi u upravljanju radnim učinkom

Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Vaši zaposlenici predstavljaju Vašu tvrtku. Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

 

 

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!