Ulaganje u znanje se isplati i vraća višestruko

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Poslovna godina se bliži kraju, sad je trenutak da uložite u edukaciju svojih zaposlenika. Last minute prijave za jednodnevne seminare su u tijeku.

Nezaobilazno mjesto susreta vodećih stručnjaka iz područja edukacije i managera, direktora, voditelja i njihovih zaposlenika. Rezervirajte svoje mjesto. Ne propustite, broj polaznika je ograničen.

Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne poslovne seminare u suradnji sa vodećim stručnjacima. U tijeku su upisi na jednodnevne seminare koji se održavaju u Zagrebu. Odaberite najbolji poslovni seminar za sebe. 

Iskoristite popust od 450 kn za rane prijave i dodatni popust za grupe polaznika iz iste tvrtke.

Raspored održavanja poslovnih seminara:

Detaljan program svih seminara možete pogledati na www.poslovni.hr/seminari/ ili nas kontaktirajte na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Sadržaj seminara:

 

05.12.2017. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca

Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno da odgovorite na svaki prigovor. Na edukaciji ćemo naučiti:

• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja

Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca je prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

6.12.2017. Konstruktivno rješavanje sukoba i konflikta

Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika za menadžere. "Teški" i konfliktni suradnici predstavljaju problem za svakog voditelja, oni negativno utječu na poslovni rezultat ali i na odnose unutar tima te motivaciju ostalih zaposlenika. Koje su teme?

  • učinkovito vođenje tima
  • što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
  • kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
  • strategije rješavanja konflikata korak po korak
  • komunikacijske tehnike i alati
  • davanje i primanje povratne informacije
  • medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
  • poticanje suradnje u timu

Na ovom treningu saznat ćete kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju. Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

11.12.2017. Strateški i operativni kontroling

Strateški i operativni kontroling ogledalo su uspješno postavljenih strateških i operativnih ciljeva.  Jesu li kontroleri samo promatrači ili su aktivni i podržavajući sudionici i partneri menadžerima svih razina? Sadržaj radionice:

  • Postavljanje strategije je više od priče o željama
  • Kako postaviti trodimenzionalnu kocku za strateško planiranje
  • Zašto je važno planirati u „pisanom obliku“?
  • Kako postaviti Quo vadis matricu?
  • Ograničenja operativnog planiranja
  • Motivacija i izazovi za operativno planiranje
  • Izazovi operativnog kontrolinga
  • Operativni alati kontrolinga
  • Mapiranje organizacije
  • Komunikacija namjera koje imamo – „Planiranje planiranja“

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

12.12.2017. Upravljanje odnosima s kupcima - Lojalnost

Lojalnost kupaca može opadati zbog brojnih razloga, pa je tako vaš odnos s kupcem od vitalne važnosti za uspjeh vašeg poslovanja.

Što ćete naučiti:

  • Osvijestiti glavne prepreke uspješnom uspostavljanju odnosa s kupcima
  • Dobiti informacije kako se postaviti i što je potrebno za izgradnju poslovnog odnosa
  • Utvrditi što je vašim kupcima najvažnije
  • Isplanirati ključna poboljšanja i napraviti akcijski plan provedbe.

Što možete učiniti da bolje upravljate odnosima s klijentima? Što je trenutno najslabija karika i što možete učiniti da poboljšate svoj model upravljanja odnosa s kupcima? Saznajte na jednodnevnoj radionici Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

13.12.2017. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika

Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika. Kako dobiti maksimum od svakog zaposlenika? Kako mjeriti i evaluirati radni učinak? Kako postaviti zaduženja i odgovornost zaposlenicima?   Kako motivirati i nagraditi zaposlenike? Koje teme možete očekivati:

  • Što je sustav upravljanja radnim učinkom?
  • Povezanost strategije s ciljevima zaposlenika
  • Što su ciljevi, kompetencije i standardi
  • Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
  • Kako dati i kako primiti povratnu informaciju
  • Kako voditi evaluacijske razgovore
  • Nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
  • Kompetencije rukovoditelja za uspješno upravljanje radnim učinkom
  • Trendovi u upravljanju radnim učinkom

Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Vaši zaposlenici predstavljaju Vašu tvrtku. Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

16.11.2017. Leadership - Delegiranje, motiviranje i rukovođenje

Sveobuhvatan trening za uspješno vođenje zaposlenika posebice kreiran za mlade menadžere. Naučiti ćemo:

  • Što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
  • Koji su stilovi vođenja
  • Proces delegiranja zadataka, prepreke i tipične greške
  • Motivacija i tehnike motivacije u praksi
  • Uzroci (ne)motiviranosti članova timova
  • Materijalna i nematerijalna motivacija
  • Utjecaj nagrade i kazne na motivaciju zaposlenika
  • povratna informacija: motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
  • konflikti na radnom mjestu, strategije rješavanja konflikata korak po korak

Koristeći najbolje stilove rukovođenja i pravilne tehnike upravljanja zaposlenicima i vi možete biti vrhunski manager. Garantiramo veću produktivnost, timski rad i ostvarenje ciljeva kompanije. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

14.12.2017. Pregovaranje - vještine uspješnog pregovarača

Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:

  • kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa...)
  • kako potaknuti i ostvariti suradnju sa potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja   
  • kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama? 
  • taktika razmjene informacija - tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
  • kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
  • kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
  • kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
  • ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
  • zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju, graditi most razumijevanja i povjerenja
  • tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
  • tips&tricks - korisni savjeti i praktični primjeri

Naučite ispregovarati povoljnije uvjete, veće cijene, zauzmite čvrsti stav kod pregovora jasno i odlučno poput pregovaračkog profesionalca. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

ISKUSTVA POLAZNIKA

  • "Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
  • "Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
  • "Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
  • "Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
  • "Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
  • "Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
  • "Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
  • "Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
  • "Iskusna predavačica pozitivnog stava."
  • "Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
  • "Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i predavač za pohvalu."

 

 

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!