Iskoristite sve prednosti poslovnog bontona i ispravne komunikacije

Foto: Shutterstock Foto: Shutterstock

Poslovnu komunikaciju i bonton često uzimamo „zdravo za gotovo“, no to je jedna od stvari koja može biti izuzetno opasna po tvrtku ako se zanemari.

Svi zaposlenici trebali bi se držati određenih obrazaca ponašanja i komunikacije jer su često upravo oni ti koji grade imidž poduzeća. Bez obzira radi li se o menadžerima koji nas predstavljaju na sastanku s partnerima ili prodavačima u direktnoj komunikaciji s kupcima.

U današnjem svijetu lako dostupnih informacija i društvenih mreža, dobar glas daleko se čuje, ali negativan još i dalje. Stoga bi svako poduzeće moralo voditi brigu o tome kakav dojam ostavljaju njihovi zaposlenici.  Vodeće svjetske korporacije odavno su uočile značaj kvalitetne komunikacije i bontona, zato nemojte čekati ni vi!

Upravo zbog toga, trebali bi se držati određenih pravila i savjeta u komunikaciji kako ne bi sami sebi iskopali jamu u koju možemo upasti.

Postoji nekoliko univerzalnih pravila kad je u pitanju poslovni bonton:

  • Rukovanje je i dalje profesionalni standard
  • Nemojte prekidati sugovornika
  • Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
  • Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
  • Budite točni
  • Ugasite telefon tijekom sastanka
  • Izbjegavajte osjetljive teme (politika i religija)
  • Klijent ne plaća račune s poslovnih sastanaka
  • Educirajte se o lokalnim običajima

 Svjesni svih prednosti poznavanja poslovnog bontona i ispravne komunikacije, odlučili smo vam ponuditi seminar na kojemu ćete naučiti kako na pravi način komunicirati u poslovnom svijetu.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"

Saznaj više OVDJE

Nakon završene edukacije, sudionici će svladati sve vještine koje su potrebne za svakodnevno komuniciranje s klijentima, korisnicima ili partnerima te standarde ponašanja kako bi u svakoj prilici i gdje god bili predstavljali poduzeće u najboljem svijetlu.

Datum održavanja seminara: 11. travnja 2018.

Ivana Zvrko i Hana Dužević vrhunske su predavačice s bogatim iskustvom održavanja edukacija za sve razine menadžerskih poslova. Prema izlaznim anketama na seminarima Poslovnog dnevnika, ocijenjene su najvišim ocjenama, a bivši polaznici za njih imaju samo riječi pohvale.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!