Imate li osobine uspješnog menadžera?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Imaju li menadžeri moć rješavanja problema? U čemu je tajna uspješnog vođenja zaposlenika?

Menadžeri organiziraju i koordiniraju izvršenje radnih zadataka, nadgledaju njihovo provođenje i motiviraju zaposlene. Svojim aktivnostima nastoje udovoljiti ciljevima organizacije: održati i povećati proizvodnost i dobit, zadovoljiti promjenjive i sve specifičnije potrebe kupaca, uvesti tehnološke promjene u radni proces. Motiviranje zaposlenih menadžeri postižu tako da jasno izražavaju suradnicima i podređenima svoje zahtjeve i daju im povratne informacije. 

Ključne osobine menadžera:

•    Organiziranost
•    Kompetentnost
•    Vještina ophođenja sa ljudima
•    Sposobnost motiviranja zaposlenika
•    Inovativnost i kreativnost
•    Odlučnost

Vještina učinkovitog upravljanja izazovna je za sve menadžere, a nužno potrebna za ostvarenje strateških ciljeva poduzeća. 

Poslovni dnevnik u suradnji sa vodećim stručnjacima organizira jednodnevne edukacije za poduzetnike, voditelje i managere. 

Odaberite iz bogate ponude specijaliziranih edukacija i leadership treninga za managere, voditelje i direktore za učinkovito vođenje, delegiranje i upravljanje zaposlenicima.

Datum održavanja i naziv edukacije:

20.3.2017. Menadžersko upravljanje prodajom i marketingom

31.3.2017. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika - Kako od svakog zaposlenika dobiti maksimum?

5.4.2017. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom - Što sve mladi menadžer mora znati za upravljanje organizacijom?

24.4.2017. Menadžment - Upravljanje organizacijom i promjenama stvarajući poticajno radno okruženje

5.5.2017. Konstruktivno rješavanje sukoba u timu - Vještina upravljanja zaposlenicima, poticanje suradnje i komunikacije.

22.5.2017. Kako postaviti ključne parametre za praćenje zaposlenika - Izmjerite koliko vaši zaposlenici utjeću na uspješnost vašeg poduzeća

26.5.2017. Kako donijeti odluke i riješiti probleme - Kako minimalizirati rizike poslovanja?

Detaljnije informacije o svim seminarima možete pročitati u našoj rubrici Seminari www.poslovni.hr/seminari/

 

20.3.2017. Menadžersko upravljanje prodajom i marketingom

Na konkretnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija naučite kako upravljati marketinškim aktivnostima u cilju povećanja prodaje i dubinsku analizu ključnih kupaca koji donose najveći profit. Trening za managere i voditelje koji žele usmjeriti poslovanje svojih odjela ka ostvarivanju maksimalnog profita, jer upravljanje na temelju pokušaja i pogreški nije prihvatljivo, upravljajte poduzećem kao vrhunski manager na temelju analiza i preciznih pokazatelja.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Upravljanje radnim učinkom zaposlenika 31.3.2017.

Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji, jer osigurava jasnoću u prenošenju strateških ciljeva organizacije do svakog zaposlenika. Ukoliko zaposlenici imaju kvalitetno postavljene ciljeve i sustav koji prati njihovu realizaciju, točno znaju koja su njihova zaduženja i odgovornosti u ostvarenju organizacijskih ciljeva te koliko su blizu njihovu ostvarenju. Također, praćenjem zaposlenika može se sustavno  djelovati na povećanje njihovih kompetencija.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Kako donijeti odluke i riješiti probleme 31.3.2017.

Menadžeri koji ne izbjegavaju rizike, nego aktivno njima upravljaju, su dokazano uspješniji. Investicijom u ovu edukaciju steći ćete uvid u teoriju i najbolje prakse, tehnike i alate koji Vama i Vašem timu mogu pomoći da na brz i strukturirani način uđete u korijen problema, potaknete kreativnost i inovativnost Vaših zaposlenika u generiranju mogućih rješenja, kako bi izabrali ono najbolje za  tvrtku.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom   5.04.2017.

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na tu funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom (novom) timu. Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka kroz usmjeravanje zaposlenika, delegiranje zadataka i razvojnih razgovora. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Konstruktivno rješavanje sukoba u timu 5.5.2017.

Svaki menadžer mora znati kako voditi timove i upravljati konfliktima u timu. No, svaki konflikt ne mora nužno značiti da se radi i o sukobu. Na ovom seminaru naučit ćete što sve uzrokuje konflikte, dovodi do sukoba te kako reagirati na njih. Kroz interaktivne vježbe primijenit ćete komunikacijske alate koji će vam pomoći da poboljšate međusobnu suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Organizator: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Tel: + 385 1 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentari (1)
  • bujica
    bujica 15:27 13.3.2017.

    Imam,jedna od mojih glavnih osobina je,da sam sve KREDITNE KARTICE,presjekao i užgao,za početak dovoljno!Tako to menadžeri rade.Odmah u startu po prstima,nema peglanja!

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!