I naše poduzetnice pomiču granice i postaju uzori

Autor: Marta Duić , 24. rujan 2017. u 22:01
Maria Ievleva iz Veuve Clicquota

Na regionalom finalu za Veuve Clicquot Business Woman Award 29. studenogt u Zagrebu i i poduzetnice iz Slovenije, Srbije i Crne Gore.

Miva galerija vina, zastupnici  jednog od najpoznatijih šampanjca na svijetu Veuve Clicquot, organizirali su u zagrebačkom restoranu Dubravkin put drugu dodjelu nagrada – Storybook Veuve Clicquot Business Woman Award.

Ovogodišnje dvije finalistice su kreatorica kozmetičke linije Nikel Mirjana Brlečić i dizajnerica Anja Zambelli Čolak, a na regionalnom finalu 29. studenog u zagrebačkom hotelu Esplanade uz hrvatske finalistice bit će i poduzetnice iz Slovenije, Srbije i Crne Gore. Riječ je o nagradi koja je okupila uspješne žene iz različitih područja djelovanja koje se ističu svojim radom i postignućima te služe kao primjer novim generacijama žena.  

Čak 315 prijava
Za Veuve Clicquot Business Woman Award stiglo je više od 300 prijava poduzetnica iz 27 zemalja svijeta, a broj zemalja se svake godine povećava. "Nagrada se tradicionalno dodjeljuje od 1972. kada smo odlučili proslaviti 200 godina rada i uspjeha koji je ovoj tvrtki donijela Madame Clicquot. Ona je bila velika i snažna poslovna žena, razvila je odličan biznis, a bila je i inovativna u produkciji šampanjca i pomicala je granice˝, istaknula je Maria Ievleva, senior marketing menadžerica u Veuve Clicquotu.

 

27 država

svijeta sudjeluje u dodjeli Veuve Clicquot Business Awarda

Naime, davne 1798. Madame Clicquot udala se za uspješnog proizvođača šampanjca Françoisa Clicquota, a kad je u 27. godini života ostala udovica preuzela je poslovanje te postala prva žena na čelu kompanije. ˝Uspješna poslovna žena mora imati hrabrosti. I Madam Clicquot je jedna od onih koja se usudila ući u takav biznis koji je tada bio primarno namijenjen muškarcima, no imala je hrabrosti i pokazala je kako je moguće uspjeti. Važno je i da u sebi imate duh inovacije.

Vjerujem da će mnoge žene pronaći inspiraciju u priči Madame Clicquot i da će shvatiti da ako se odluče krenuti u svoju poduzetničku avanturu i imaju dovoljno hrabrosti da same pokrenu biznis, vrlo brzo doći do uspjeha", pojašnjava Ievleva. Kako tvrdi, nakon pozitivnih reakcija iz ostalih zemalja, prošle su godine odlučili da se i Hrvatska uključi u ovo ugledno natjecanje. "Uz trud kolega iz Moët Hennessyja doveli smo nagradu ovdje. Hrvatska ima mnogo inspirativnih uspješnih poslovnih žena i njihovi uspjesi i poslovne priče su ono što treba slaviti i pokazati široj javnosti˝, smatra ova poslovna žena.

Šampanjac broj 1 u Europi 
Maria Ievleva ističe i kako je u njihovoj kompaniji ključno da je duh Madame Clicquot i njene inovativnosti i dalje prisutan. Madame Clicquot, kojoj se ove godine obilježava i 240 godina rođenja, je bila ta koja je počela istraživati vanjska tržišta i raditi na izvozu. Veuve Clicquot šampanjac je na prvom mjestu u Europi, a najveća tržišta su im SAD i Japan u kojem pogotovo dobro ide prodaja rosé šampanjc,  te na području Europe Francuska, Velika Britanija i Italija.

"Naši vinari stalno skupljaju nova iskustva, 2010. godine su našli boce ispod mora i analizirali ih da ustanove razlike u načinima starenja šampanjca u podrumu i pod morem. Veuve Clicquot u Reimsu ima 24 kilometara podruma i sve naše boce odležavaju u podrumima, osim ove limitirane edicije koja je ispod mora", otkrila nam je Ievleva.

Komentirajte prvi

New Report

Close