Hrvatska je za Vienna Insurance Group jedno od strateških tržišta, to će doprinijeti rastu

Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranja Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranja

Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranja.

Wiener osiguranje značajno će pridonijeti rastu cjelokupnog tržišta u 2018. godini, a dokaz tomu je činjenica da trenutno zauzima treću poziciju na tržištu Republike Hrvatske s 9,3% posto udjela i drugu poziciju u životnim osiguranjima. I u neživotnim osiguranjima rastemo brže od tržišta, s fokusom na osiguranje imovine te osiguranje od odgovornosti. Važnost i potreba za korporativnim segmentom osiguranja očituje se i u rezultatima (rast od čak 56%).

U tom segmentu ponosni smo što je Wiener osiguranje osiguravatelj projekta izgradnje Pelješkog mosta. Pelješki most, osim u vidu povezanosti, ima i ključnu ulogu u socijalnoj i gospodarskoj revitalizaciji cijelog područja. Pripajanje banko osiguravatelja Erste osiguranja u svibnju ove godine rezultiralo je jačanjem resursa i stručnosti u Wiener osiguranju. Hrvatska je za VIG jedno od strateških tržišta na kojem nam je u srednjem roku cilj unutar tri godine dosegnuti 10 posto udjela.

U 2019. cilj nam je povećati udio neživotnih osiguranja, prvenstvo imovinskih i zdravstvenih gdje vidimo značajan potencijal za rast. Na području dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja puno je mjesta za napredak, ponajbolji zdravstveni sustavi nisu ni potpuno liberalni, niti potpuno državni. Dokazano najbolji zdravstveni sustavi su oni koji najbolje kombiniraju javno i privatno zdravstvo.

Želimo ukazati na značaj životnih osiguranja s obzirom na visine mirovina koje nas čekaju u budućnosti. Hrvatska relativno loše stoji po pitanju osiguranja u odnosu na EU prosjek (više od 2000 eura premije po stanovniku u EU i oko 280 eura u Hrvatskoj). Vjerujemo da je jedan od uzroka velike razlike u premiji u nedostatku financijske pismenosti građana. U predviđanju promjena u 2019. godini na osigurateljnom tržištu u fokusu će biti već započeti proces digitalne transformacije. 

Nove generacije traže inovativne, jednostavne proizvode i imaju nov način konzumiranja istih. Međutim, iako moramo reagirati brzo i biti fleksibilni, ne smijemo nikada zanemariti važnost kvalitete proizvoda i usluge. Wiener osiguranje i u 2019. nastavlja s razvojem različitih kanala distribucije. Cilj nam je dodatno osnažiti i educirati postojeću internu mrežu prisutnu na skoro 100 prodajnih mjesta diljem Hrvatske, kao i nastaviti uspješnu poslovnu suradnju s vanjskim partnerima, brokerima i agencijama. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!