Formula za uspjeh: Prodaja, financije, komunikacija

Autor: Poslovni.hr , 29. travanj 2016. u 10:23
Foto: foto press

Emil Tedeschi održao predavanje na Sveučilištu u Dubrovniku.

Iako kažu odakle si odakle ti je žena, a moja je purgerka, ja se ne osjećam kao gost u Dubrovniku jer sam rođen na Korčuli, započeo je predavanje o stvaranju svoje multinacionalne kompanije Emil Tedeschi. Uvodno je prokomentirao gospodarsku i političku situaciju pri čemu je istaknuo kako Hrvatska ima goleme materijalne resurse koje ne koristi pažljivo a to su prostor i ljudi. Ne smijemo prodati naše najvažnije resurse kao što su voda i šume i učini li to ova Vlada treba je raspustiti, kategoričan je bio osnivač i većinski vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi. „Nadam se da ćete sreću i perspektivu pronaći doma“ poručio je Tedeschi studentima i nastavnicima Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Odjela za komunikologiju, Odjela za elektrotehniku i računarstvo i Odjela za akvakulturu Sveučilišta u Dubrovniku i dodao kako se zahvaljuje velikom broju nastavnika koji su ga došli slušati, što je rijetkost na njegovim predavanjima na visokim učilištima.

„Da bi razvili tvrtku koja će biti uspješna, kao što je Atlantic grupa, morate imati jasnu viziju, htjeti biti najbolji i sve aktivnosti poduzimati u tom smjeru, zatim povjerenje u osobe s kojima radite, ego morate staviti sa strane i shvatiti da niste najpametniji na svijetu, pa potražiti savjete i pomoć od pametnijih i boljih od vas“, naglasio je. Istaknuo je važnost samopoštovanja, poštivanja različitosti i razbijanja predrasuda. Iznimno je bitno, smatra Tedeschi, stvoriti pozitivnu atmosferu u timu na način da svatko može reći što misli.

Studentima je prenio svoju „formulu za uspjeh“, ono što svaki budući menadžer mora znati a to je: prodaja, financije (čitanje i analiza financijskog izvještaja) i komunikacija s ljudima kao temelj uspjeha svake tvrtke.

Na predavanju se moglo čuti i kako podržava mlade ljude u njihovim idejama jer je i on osobno u svojim dvadesetima pokrenuo tvrtku. „Sa četiri godine su me pitali što bih htio biti kad narastem i rekao sam direktor. Od mladih sam dana imao ambiciju biti broj jedan“, nasmijao je studente i nastavnike.

„Kad sam pokretao tvrtku bilo nas je šest, a danas nas je više od pet i pol tisuća. Imao sam jasnu viziju da ne želim da ovisimo o jednom čovjeku, proizvodu, tržištu, kupcu, sirovini, a da pritom moramo biti najbolji.“ Pričao je i kako je poduzetnik postao slučajno, nakon što je u stečaj pošla tvrtka u kojoj je radio, kako je kupio Cedevitu i dalje razvijao brand, dotaknuo se i važnosti iskustva u prodaji.

Pred kraj predavanja Tedeschi je studentima pustio pjesmu „One“ grupe U2 i Mary J. Blige, čime je pokazao kako i najbolji trebaju pomoć pametnijih. Nakon što je U2 upao u kreativnu krizu, pozvao je Mary J. Blige da obogati njihov hit. Tedeschi je svoje predavanje na Sveučilištu u Dubrovniku posvetio prerano preminulom prijatelju Teu Kalogjeri.

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close