Formula uspjeha je investirati u ljudski kapital

U istraživanju Indeksa društvenog odgovornog poslovanja za 2015., koji je provela Hrvatska gospodarska komora, Ledo je prikupio 535 bodova/Igor Kralj/PIXSELL U istraživanju Indeksa društvenog odgovornog poslovanja za 2015., koji je provela Hrvatska gospodarska komora, Ledo je prikupio 535 bodova/Igor Kralj/PIXSELL

Načela društveno odgovornog poslovanja uključena u poslovnu strategiju kompanije.

Društveno odgovorno poslovanje jedan je od važnih ciljeva tvrtke Ledo, a odgovornost se očitava kroz odnos prema zaposlenicima, ali i svim drugim dionicima na koje poslovanje ima utjecaj i koji povratno mogu utjecati na poslovanje, kao što su dioničari, investitori i društvena zajednica općenito. Poruka je to iz Leda u kojem dodaju i da biti društveno odgovoran ne znači samo ispunjavati zakonske obaveze, već i preko toga, investirati u ljudski kapital, okoliš i odnose s dionicima.

Dio poslovnog planiranja je i analiza ugleda kompanije, na godišnjoj razini razmatraju se aspekti okoliša i temeljem te analize postavljaju se prioritetni ciljevi i zadaci. Internim aktima kompanije regulirani su i odnosi prema potrošačima, a velika pozornost usmjerena je i na edukaciju zaposlenika. Time se osigurava dugoročna održivost poslovanja, konkurentnost i ugled kompanije. "Uspostavljeni su i certificirani integrirani sustavi upravljanja prema ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004, HACCP sustav zdravstvene ispravnosti hrane prema Codex Alimentarius te Kosher standardu.

Sustav je dodatno certificiran prema zahtjevima Global Food Safety Initiative (GFSI) programa koji uključuje IFS i BRC standarde. Integriranim sustavom upravljanja obuhvaćeni su svi procesi od nabave, proizvodnje do isporuke kupcu i svi prateći procesi potrebni za realizaciju i distribuciju proizvoda", kažu u ovoj kompaniji. U istraživanju Indeksa društvenog odgovornog poslovanja za 2015. godinu, koji je u Hrvatskoj provela Hrvatska gospodarska komora, Ledo je prikupio 535 bodova, pri čemu je najbolja ocjena ostvarena u području usmjerenosti na ekonomsku održivost te u uključenosti DOP-a u poslovnu strategiju.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!