‘Dobre reakcije na proizvode i pripreme za novu ambalažu unijele su u tvrtku pozitivnu energiju’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 18. veljača 2014. u 18:13
Foto: Video screenshot / Neuralab

U sklopu projekta ‘Poslovanje na kvadrat’ naši stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić nastavljaju rad s kandidatima, među kojima je i buzetska tvrtka Delicia.

U sklopu projekta 'Poslovanje na kvadrat' naši stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić nastavljaju rad s kandidatima, među kojima je i buzetska tvrtka Delicia. Vlasnik Delicije Dražen Horvat otkrio nam je što se u posljednje vrijeme događalo u njegovoj tvrtki i kako teče suradnja sa stručnjacima.

"S Blagusom smo analizirali učinjeno u proteklom periodu od gotovo dva mjeseca. Planirane prodajne rezultate nismo ni približno postigli, ali smo obavili vrlo dobre pripreme za budućnost. Kreirali smo također vrlo dobre prodajne alate za nastup u ugostiteljskom sektoru, dizajnirali štand za nastup na sajmovima, organizirali natječaj za dizajn nove ambalaže na Facebooku  i našoj web stranici te postavili marketing strategiju za suradnju s ugostiteljstvom", opisuje nam Horvat. 

"Koliko su pripreme bile dobre, svjedoči iznimno uspješan nastup na izložbi hrane i pića 'Histria 2014' gdje smo osim priznanja HGK za nove proizvode (slana čajna peciva) dobili nove kupce iz ugostiteljskog sektora u Puli i drugim gradovima u Istri. Najzapaženiji proizvod bio je pikantno čajno pecivo s ljutim papričicama 'Umri muški', dok su posjetitelji koji ne vole ljuto na degustacijama bili jako zadovoljni s proizvodima 'Origano cookies' i 'Parmezano cookies'", dodaje vlasnik Delicije. 

Kaže kako su u tijeku i pregovori s još nekoliko ugostitelja u Istri, a najveće pomake očekuju nakon slijedećeg sajma, 'Promohotel' u Poreču, koji se održava krajem idućeg mjeseca. Nakon tog sajma u Istri zapravo i kreću ozbiljne pripreme za turističku sezonu. Osim „Promohotela“ prijavili su se i za nastup na „Festivalu hrane i vina“ u Areni Zagreb, od 03. do 05. travnja.

Što se tiče natječaja za dizajn ambalaže, prijavilo se preko 60 dizajnera, od kojih su manji dio profesionalni dizajneri, kaže Horvat. U tijeku je izbor tri najbolja od 81 kvalificiranog prijedloga, a nakon toga ide glasovanje na Facebook stranici.

Dražen Horvat ističe i kako je suradnja s ugostiteljima sve bolja. "Jedini smo u Hrvatskoj i Sloveniji sa ponudom od čak šest proizvoda za ugostiteljstvo među kojima su slana čajna peciva potpuna novost. Sve je više partnera koji prepoznaju mogućnosti za unaprjeđenje poslovanja uz pomoć naših proizvoda. Ozbiljni vlasnici lokala zaista se trude da im gost bude zadovoljan i nastoje im ponuditi nešto novo. Kao što i mi vjerujemo da je zadovoljan kupac ključ uspjeha, tako i oni misle na svoje goste", dodaje.

Prema njegovim riječima, suradnja s Blagusom i Jelićem u zadnja tri mjeseca donijela je velike pomake u ponašanju u tvrtki. "Puno više vremena i energije ulažemo u marketinške i prodajne aktivnosti. Dobre reakcije na nove proizvode, novi partneri i pripreme za novu ambalažu unijele su u tvrtku pozitivnu energiju i novi elan. Paralelno s time odvijaju se i unaprjeđenja kvalitete postojećih proizvoda. Margarine smo već zamijenili nehidrogeniziranim biljnim masnoćama, a ta izmjena se na ambalaži tek počinje primjećivati. Sada naši proizvodi uopće ne sadrže trans-masne kiseline niti konzervanse", ističe Horvat. 

Osim toga, počeli su testirati novu prirodnu zamjenu za šećer – maltitol s dodatkom ekstrakta ječmenog slada, koja je slađa od postojeće. "Zbog nedovoljne slatkoće isomalta (samo 50% u odnosu na obični šećer) morali smo proizvode doslađivati nekim sladilom. Nova zamjena za sada se izvrsno ponaša i testni proizvodi su dovoljno slatki i bez sladila. Ukoliko sve prođe kako treba i kod ostalih proizvoda, već ove godine imati ćemo ne samo najširu ponudu čajnih peciva bez šećera (čak šest ) već će po pitanju hranjivih vrijednosti ulaziti u svjetski vrh po kvaliteti. Bit će 100 posto prirodni, bez kolesterola, jaja,  konzervansa, trans masnih kiselina, GMO-a i bez umjetnih sladila, a većina su i izvor vlakana", tvrdi poduzetnik.

"Takvu premium kvalitetu vjerojatno treba upakirati i u premium ambalažu, što će neminovno donijeti i rast cijena. Obzirom da se u Hrvatskoj ne očekuje neki značajniji rast standarda, sve više se okrećemo izvozu gdje su mogućnosti za takav tip proizvoda zaista velike. Teškoća nam je doći do pravih kontakata i distributera na području EU, ali radimo na tome", zaključuje Dražen Horvat.

Komentirajte prvi

New Report

Close