Autohtoni zadružni proizvodi i kako ih brendirati

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 24. siječanj 2016. u 22:00
Danijela Grizelj i Ilda Stanojević/V. Žganec Rogulja/PIXSELL

O prodaji i zaštiti poljoprivrednih proizvoda.

U sklopu Agro uzleta okupljeni mali i srednji poduzetnici imali su priliku usavršiti postojeće te usvojiti nove vještine iz područja kreiranja, brendiranja te zaštite poljoprivrednih proizvoda. Ilda Stanojević i Danijela Grizelj u sklopu edukacije "Zadružni proizvodi i brendiranje hrvatskog zadružnog proizvoda" okupljene su upoznale s projektom Hrvatski zadružni proizvod.

Riječ je o inicijativi po kojoj će svi autohtoni i izvorno hrvatski zadružni proizvodi nositi licenciranu oznaku COOP, što se može smatrati i svojevrsnim uzletom domaćih proizvoda.Marija Cerjak s Agronomskom fakulteta objasnila je kako poboljšati prodaju poljoprivrednih proizvoda. Cilj edukacije bio je upoznavanje polaznika s osnovama marketinga i njegovim posebnostima u poljoprivredi.  Uz primjere iz poljoprivredne prakse obuhvaćene su cjeline poput definiranja marketinške strategije, analize okruženja, odabira ciljnog tržišta te elemenata marketinškog spleta: proizvoda, cijene, distribucije i promocije. U drugoj je sesiji Marija Cerjak održala još jedno predavanje, ovaj put na temu zaštite poljoprivrednih proizvoda.

Naglašeno je kako je jedan od načina povećanja konkurentnosti poljoprivredno-prehrambenih proizvoda upravo korištenje oznaka kvalitete, kojima pripadaju i zemljopisne oznake. Riječi je bilo i o tržišnim trendovima te potrebi za označavanjem poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, nakon čega je prisutne upoznala s vrstama oznaka. Poseban je naglasak stavljen na zakonom definirane zemljopisne oznake kao što su oznaka izvornosti i oznaka zemljopisnog podrijetla) te je prikazana procedura zaštite uz pomoć oznaka.  Govorilo se i o prednostima te i nedostacima takve zaštite.

Komentirajte prvi

New Report

Close