70 posto malih poduzeća treba restrukturiranje

Autor: Sponzorirani članak , 11. svibanj 2015. u 09:10
Foto: Thinkstock

Globalnom krizom, ali i recesijom u Hrvatskoj, brojne tvrtke našle su se u raznim, manjim ili većim problemima.

Normalno poslovanje u godinama kada je u Hrvatskoj bilježen rast BDP-a, danas se čini kao davna prošlost. Tvrtke na malom tržištu kakvo je naše, i na koje nadire sve jača konkurencija iz Europske Unije, moraju se prilagoditi novim uvjetima.

"Uvidom u poslovanje poduzeća u 2014., njihove pokazatelje likvidnosti, zaduženosti i aktivnosti, može se iščitati da otprilke 70 posto malih poduzeća zahtijeva neki oblik restuktruriranja. Neovisno da li se radi o financijskom, operativnom ili strateškom restrukturiranju. Restrukturiranje je inicijalni dio procesa koji omogućuje organizaciji da kontinuirano upravlja promjenama, održava svoju fleksibilnost, jača izvrnost i time stvara preduvjete za svoj održivi opstanak na tržištu i konkurentnost", navodi nam predavač Nikola Nikšić.

Prije samog restrukturiranja potrebno je točno detektirati "gdje škripi" i što se može napraviti kako bi se spremno dočekali izazovi u bližoj te daljoj budućnosti. Često je upravo to najveći problem. Detektirati što nije dobro napravljeno ili što je potrebno mijenjati uslijed promijenjenih uvjeta u poslovanju ili na tržištu.

Restrukturiranje je ponekad potrebno i kod onih tvrtki koje dobro posluju. Uvijek se može bolje i više, a detektiranjem onoga što treba promijeniti, napravit će se prvi korak u tom smjeru.

Upravo zbog svega navedenog polaznici na ovom seminaru mogu dobiti konkretne informacije o tome što napraviti.

Više o seminaru i prijavnicu možete pronaći ovdje.

New Report

Close