Radite s ljutim i nezadovoljnim klijentima?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Ljuti klijenti, nezadovoljni korisnici, teški kupci... Svakodnevno na poslu komunicirate s klijentima koji su ljuti, nezadovoljni, agresivni? Kako preživjeti radni dan?

5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:

  1. u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
  2. prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
  3. neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
  4. suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
  5. budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući

Kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta? Što je zabranjeno reći ljutom klijentu?

Naučite voditi komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno.

Jednodnevni seminar naziva "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" održava se 10.7.2018. u Zagrebu u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje na seminaru putem online obrasca OVDJE. 

NAUČITE

  • Kako se zaštiti kad smo "napadnuti"
  • Kako klijenti izražavaju ljutnju i manipulira
  • Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija
  • Tehnike kontrole ljutih klijenata
  • Jezični obrasci za efikasnu komunikaciju
  • Što je zabranjeno reči ljutom klijentu
  • Vještine aktivnog slušanja ljutih i "teških" klijenta
  • Otkrijte skriveno značenje sugovornika pomoću ključnih riječi
  • Umijeće postavaljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
  • Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
  • Kako ljutog i nezadovoljnog klijenta "pretvoriti" u kooperativnog

Seminar je namijenjen svima koji svakodnevno komuniciraju sa zahtjevnim klijentima i žele unaprijediti svoje vještine komunikacije.

Na seminaru ćemo usvojiti vještine i tehnike komunikacije za brzo rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija.  NLP vještine - brzo, efikasno i bez stresa. 

Predavačica D. Mladenović, internacionalni je NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocjenili sa najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju sa najzahtjevnijim sugovornicima.

 

 

Više o seminaru pročitajte OVDJE

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte kako je bilo na održanom seminaru OVDJE

ISKUSTVA POLAZNIKA

"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve