Kako komunicirati sa nezadovoljnim korisnicima?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Ljuti klijenti, nezadovoljni korisnici, teški kupci... Svakodnevno na poslu komunicirate s klijentima koji su ljuti, nezadovoljni, agresivni? Kako preživjeti radni dan?

5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:

  1. u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
  2. prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
  3. neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
  4. suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
  5. budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući

Kako zadržati osobnu mirnoću u razgovoru sa ljutim klijentom?

Kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta? 

Što je zabranjeno reći ljutom klijentu?

Naučite voditi komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno.

Prijavite se za sudjelovanje na seminaru kojeg za vas organizira Poslovni dnevnik. 

​Naučite vještine i tehnike koje  će vam omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija.  

Više o seminaru pročitajte OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje putem online obrasca OVDJE

LAST MINUTE prijave su u tijeku -50% popust!

Popunjavamo zadnja mjesta. Popust se obračunava na redovnu cijenu kotizacije, vrijedi od 20.4.2017. do popunjenja grupe. Kod za online prijave je: PCZ5020.

Seminar "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" održava se 26. travnja 2017., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu. Online prijave OVDJE.

Za dodatne informacije i PRIJAVE obratite nam se s povjerenjem! 

ORGANIZATOR: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Tel: + 385 1 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte kako je bilo na treningu 16. studenog 2016. link OVDJE

U prosincu 2016. su održana dva treninga komunikacije s "ljutim i teškim" klijentima. Pogledajte kako je bilo OVDJE.

"Svatko se može naljutiti - to je jednostavno. Ali naljutiti se na pravu osobu, do prave mjere, u pravo vrijeme, zbog dobrog razloga i na pravi način - to nije lako." Aristotel Grčki filozof

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!