Evo na što će otići 5,5 milijuna 'turističkih' kuna

Panonsko more: Plutajući medijski centar Panonsko more: Plutajući medijski centar

Turistički nerazvijena mjesta strateška su odrednica Ministarstva turizma.

Potpora turistički nerazvijenim mjestima, koja zapravo imaju velik potencijal za privlačenje turista tijekom čitave godine, jedna je od strateških odrednica Ministarstva turizma koje je ovih dana objavilo odluku o odabiru projekata koji su se prijavili na javnom natječaju. Iz proračuna će se tako bespovratno podijeliti oko 5,5 milijuna kuna za 137 projekata. Predstavljamo neke od njih.

Višnjica: Napredak uz šaptaj konja

Onaj tko uspije ukrotiti konja, ili bolje rečeno šaptom pridobiti povjerenje životinje kod koje je ‘šesto čulo’ znanstveno dokazano, neće imati brige s upravljanjem ljudima. Osnovna je to postavka projekta “Napredak uz šaptaj konja” kojeg će ove zime postaviti Konjički klub Višnjica na poznatom imanju Višnjica izgrađenom na povijesnoj lokaciji slavonske pustare.

Ergela pustare Višnjica ima sedamdesetak konja, uglavnom Quarter i Paint pasmine, s dvadesetak genetski najvrijednijih kobila te dva pastuha koji se mogu pohvaliti pobjedama na međunarodnim natjecanjima te europskim titulama. Konji Višnjice bit će glavni partneri i pomagači budućim i sadašnjim menadžerima koji će zamijenivši kravatu jahaćim čizmama, kroz odnos s tim plahim i inteligentnim životinjama naučiti komunicirati sa što manje stresa i što više učinkovitosti.

“Projekt razvijamo po uzoru na jednu poznatu njemačku školu koja je razvila koncept treniranja menadžera. Pokazalo se da je naša ergela podobna za provedbu programa, no još moramo nadograditi jednu salu u kojoj ćemo provoditi radionice. Dovršetak radova predvidjeli smo za ovu zimu”, ispričala nam je Ksenija Plantak, suvlasnica Ergele Višnjica koja je za projekt edukacije menadžera od Ministarstva dobila 70 tisuća kuna.

Krapinsko zagorska županija: Bajka na dlanu

Manifestacije Zagorski chef i 100 % zagorsko, let balonom iznad Zagorja, te brošure koje Zagorje prikazuju kao turističko središte, sve je to dio brendiranja na koje se Krapinsko zagorska županija odlučila, nezadovoljne predstavljanjem Zagorja u javnosti. Nova zagorska razglednica stvara se pod sloganom „Bajka na dlanu“, a turistima nudi najveći broj termalnih izvora u Hrvatskoj, pretočenih u moderna kupališta s vrhunskim hotelima, wellness centrima i gastronomskom ponudom. Zagorje se može pohvaliti više od stotinu dvoraca, kurija, utvrda i crkava, zbog čega pripada područjima s najvećom koncentracijom te vrste arhitekture u Europi. Tu je i jedinstveni multimedijalni Muzej Krapinskih neandertalaca koji se pokazao kao jedan od ključnih brendova županije. “Bajka na dlanu” za provedbu svojih skorašnjih manifestacija dobila je 70 tisuća kuna. 

Obrt Kogo: Opremanje Hotela Gacka

Lika tek čeka svoj turistički procvat, a tome bi mogla pridonijeti i obitelj Laškarin koja se uhvatila obnove najstarijeg ribičkog hotela u Hrvatskoj, objekta koji je proglašen spomenikom kulturne zbog svoje autentičnosti. Ljepotica Gacka s pritocima duga 61 kilometar meka je ribiča iz cijelog svijeta koji znaju da se tu bolje nego igdje drugdje mogu naći potočne pastrve kapitalci, koje zbog obilja hrane u Gackoj rastu pet do sedam puta nego u bilo kojoj drugoj pastrvskoj vodi na svijetu. Ribolovna sezona na rijeci Gackoj počinje u ožujku i završava s krajem listopada, što je zavidno duga turistička sezona za sve potencijalne investicije poput ove obitelji Laškarin. Budući Hotel Gacka koji je u fazi opremanja imat će 18 soba i dva apartmana, a 80 tisuća kuna potpore koje je tvrtka dobila u okviru programa za nerazvijena područja poslužit će za nabavku dijela opreme. Ostatak novca planira se realizirati putem HBOR-ova kredita. 

Gradska tržnica Varaždin: Gradska tržnica na stolu

Gdje to ima da se zaputite na tržnicu, odaberete namirnice koje vas privlače, i kod kumica naručite da vam baš od toga što ste kupili za par sati priprave objed u restoranu tržnice? Koliko je poznato, u Hrvatskoj toga još nema, ali uskoro će biti na Gradskoj tržnici Varaždin. Cilj projekta “Gradska tržnica na stolu” koji je upravo dobio 80 tisuća kuna iz fonda za nerazvijena područja podupiranje je domaćih, lokalnih prozvođača hrane te poboljšanja kvalitete varaždinske turističke i gastronomske ponude. Za provedbu koncepta jedinstvenog u Hrvatskoj Gradskoj tržnici će poslužiti podrum tržnice, kuće stare 200 godina. Podrum je gotovo potpuno obnovljen, a navedena sredstva poslužit će za opremanje restorana, doznajemo od direktora tržnice Predraga Ciglara. Restoran će funkcionirati i kao kušaonica vina i vinoteka, kao i prodavaonica domaće hrane, društveno okupljalište za održavanje književnih večeri, komornih koncerata.     

Panonsko more: Plutajući medijski centar

Agencija Danubiumtours, koja se već pet godina uspješno provodi projekte za destinacjski menadžment na najistočnijem dijelu Hrvatske, od Ministarstva turizma dobit će 100 tisuća kuna za projekt Plutajućeg medijskog centra. Kako doznajemo od marketing direktora agencije Zorana Šesto, ideja je izgradnja i opremanje polivalentnog turističkog brodića koji će povezivati Vukovar i Vučedol.

“Plovilo za 40-tak osoba koje se već izrađuje u Rijeci izgledat će poput turističkih brodića koji voze rijekama po europskim gradovima, a osim toga će biti multimedijski opremljen kako bi se na njemu mogle održavati prezentacije, radionice, izložbe te slični sadržaji namijenjeni turističkim grupama, školarcima, poslovnim ljudima”, pojašnjava Šesto. U planu je da brod zaplovi na prvi dan proljeća 2013. kad se očekuje i otvaranje stalnog muzejskog postava Gradskog muzeja Vukovara u obnovljenom Dvorcu Eltz. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve