Širi se Pula City Mall, dolaze poznati svjetski brendovi

Autor: Poslovni.hr , 21. veljača 2017. u 11:52
Foto: Duško Marušić / Pixsell

Investitor je iskazao interes za širenje centra na područje iznad trenutnog bijelog parkirališta, naknadno uređenog zbog velikih gužvi.

Iako su se mnogi pitali hoće li se prvi trgovački centar Pula City Mall isplatiti investitoru, već nakon pola godine od otvaranje novi koraci investitora ukazuju da je itekako zadovoljan razvojem događaja podno Kaštanjera. Mid-Bau nekretnine Hrvatska, koje je kupilo zemljište i projekt od zagrebačkog Dilutusa, koji je samo za gradsko zemljište površine 19,7 tisuća četvornih metara platio 22 milijuna kuna, a potom kupio još između pet do deset tisuća kvadrata privatnog zemljišta, naime razmišlja o daljnjem širenju Pula City Malla.

Investitor je iskazao interes za širenje centra na područje iznad trenutnog bijelog parkirališta, naknadno uređenog zbog velikih gužvi. Da je interes istinit potvrdili su Glasu Istre i iz gradske uprave.

– Istina je, investitori su zainteresirani da se šire na zonu gdje je Grad vlasnik dijela zemljišta, dok je drugi dio privatno zemljište. Grad je još prije realizacije projekta Pula City Mall, odnosno prije prve prodaje zemljišta na kojem je izgrađen trgovački centar, razmišljao da trenutnu zelenu površinu prenamijeni u građevinsko zemljište i potom ga proda na natječaju. Upravo ćemo to učiniti u narednom razdoblju, a imponira nam da je za to zemljište iskazan interes, rekao nam je Giordano Škuflić, pročelnik pravnog odjela za prostorno planiranje, komunalni sustav i imovinu.

Navodno su investitori već kupili zemljište od privatnih vlasnika okolnog zemljišta, a spominje se da bi u novom objektu Pula City Malla svoje mjesto u trgovačkim prostorima pronašli brendovi poput Decathlona, Sport Visona, moguće i Zare. Navodno se pokušalo i s H&M-om, međutim, prema neslužbenim informacijama oni su se već "obećali" Max Stoji, čija bi gradnja trebala startati ovog proljeća.

Komentirajte prvi

New Report

Close