Prodaja nekadašnjeg austrougarskog hotela u kojem je odsjedala društvena krema zapela na visokoj cijeni

Foto: Getty Images Foto: Getty Images

Činjenica je da postoje određena neslaganja oko vrijednosti same zgrade.

Prodaja državnog hotela Riviera sadašnjem korisniku, Arena Hospitality Groupu, zapela je na visokoj cijeni. Ministarstvo državne imovine, naime, za derutni hotel, nekadašnji austrougarski biser neobarokne arhitekture u kojem je odsjedala ondašnja društvena krema, zatražilo je 36,3 milijuna kuna. Osim toga, država na temelju Zakona o upravljanju državnom imovinom traži i 10,9 milijuna kuna plus kamate naknade za korištenje hotela u proteklih pet godina. AHG, međutim, nije prihvatio tu cijenu, pa je slučaj završio na sudu.

Potvrdili su to Glasu Istre u kratkom priopćenju iz samog Ministarstva. Navode da je slučaj proslijeđen DORH-u koji je pokrenuo tužbu protiv Grupe da bi Republika Hrvatska, odnosno Ministarstvo došlo u posjed hotela. Nakon što postupak završi, prodaja hotela bit će oglašena na javnom natječaju.

U AHG-u su, međutim, bili puno uvijeniji. Nisu željeli iznositi brojke oko kojih su nastali prijepori. Potvrđuju da su i dalje "u tijeku razgovori o pronalaženju zadovoljavajućeg rješenja za obje uključene strane, Arena Hospitality Group i Republiku Hrvatsku".

- Činjenica je da postoje određena neslaganja oko vrijednosti same zgrade. Nažalost, to je u velikoj mjeri posljedica neujednačenih kriterija i metoda koje se koriste prilikom procjene vrijednosti nekretnina. Interes Grupe je bio i ostao pronalaženje rješenja koje će omogućiti da na temelju tržišno prihvatljivih uvjeta investiramo u hotel koje je simbol turizma u Puli. Namjera nam je i ubuduće ulagati napore da bi se predmetna situacija riješila u najkraćem roku i da bismo konačno mogli bez ograničenja planirati i raditi na rekonstrukciji predmetne nekretnine, a sve kako bi Pula, njeni građani i gosti dobili reprezentativni hotelski objekt u samom gradu. Smatramo da je Pula to zaslužila, što je ujedno u skladu s razvojnim planovima Arena Hospitality Groupa, kaže Manuela Kraljević, direktorica prodaje i marketinga AHG-a.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!