Usluge koje tvrtkama štede vrijeme i novac

Autor: Poslovni.hr , 21. listopad 2010. u 22:00

Bilo da se radi o malim obrtima i poljoprivrednicima ili pak najvećim kompanijama, domaći telekomi imaju ponudu koja može zadovoljiti svačije zahtjeve

Poslovni korisnici žele pouzdane partnere čija rješenja u potpunosti mogu odgovoriti na njihove specifične potrebe. Stoga svi domaći mobilni operateri imaju niz ponuda koje mogu pokriti sve segmente, od najmanjih obrta i poljoprivrednika do najvećih hrvatskih kompanija.

Model ‘ključ u ruke’
Naravno, njihove usluge već se duže vremena ne zadržavaju samo na uslugama telefoniranja, već su tu i mnoge druge opcije poput mobilnog interneta, pa i kompletne usluge čitavoga mobilnog ureda. “T-Hrvatski Telekom već godinama uspješno svladava mnoge tehničke izazove, razvija nove tehnologije i usluge te prati najnovije svjetske trendove u telekomunikacijama. Zahvaljujući tomu korisnicima se nude najbolje i najnaprednije usluge u trenutku njihove dostupnosti na svjetskom tržištu”, kazao je za Poslovni dnevnik Igor Vavro, direktor Odjela za upravljanje ponudom i strategiju malih i srednje velikih poduzeća, te dodao kako su HT-ove usluge dostupne u više od 60 T-Centara i preko prodajnih predstavnika. Usluge u portfelju HT-a koncipirane su prema modelu “ključ u ruke”. Korisnicima je na raspolaganju širok spektar usluga, a odabirom rješenja za fiksnu i mobilnu telefoniju te internet, uz najbolje mobilne uređaje na tržištu koje im HT nudi, korisnici štede novac i vrijeme. Mobilna usluga u segmentu srednjih i malih poduzeća, koju je T-Mobile kao jedinstvenu uslugu uveo prvi na tržištu još prije pet godina, jest Flex Team. To je jednostavno rješenje koje nudi sve što je potrebno korisniku u jednom paketu u koji se može uključiti, ovisno o veličini, od dva do deset korisnika/priključaka i timovi se mogu dodatno nadograditi Simpa članovima. U HT-u upozoravaju kako tarifni paketi Flex Team uključuju sve usluge potrebne korisnicima, u Hrvatskoj ili inozemstvu, pozive (uključujući i pozive prema međunarodnim brojevima), SMS i MMS poruke te prijenos podataka. Korisnici mogu dijeliti cijeli iznos paketa na sve članove tima, čime ostvaruju znatne uštede, s većim tarifnim paketom mogu uključiti više zaposlenika u tim i ostvariti veću uštedu uz niže cijene i dodatne minute razgovora. U tarifne pakete Flex Team za svakog člana tima uključeno je i 100 MB za “surfanje” preko mobitela. Flex Team se može dodatno nadograditi podatkovnim paketom Mobile Internet tako da jednak broj članova koristi odabrani Mobile Internet tarifni model. Dakle, zaključuje Vavro, pretplatnici uključeni u tarifni paket Flex Team imaju mogućnost zajedničkoga korištenja podatkovnog paketa od 1, 6 ili 10 GB.

Rad u pokretu
Također uz Flex Team korisnici ostvaruju dodatne pogodnosti kao što su razgovori za 0 kuna po minuti sa svim zaposlenicima unutar tvrtke te dva Favorite broja koje svaki zaposlenik može odabrati unutar T-Mobile mreže i/ili fiksnih (nacionalnih) mreža. Nadalje, za najmanje korisnike, primjerice male obrte, u ponudi je usluga Flex Business Start koja uz nisku mjesečnu naknadu omogućuje kontrolu mjesečnih izdataka mobilnih usluga uz razgovore unutar tima za 0 kuna po minuti kao i mogućnost povezivanja do tri korisnika u mali VPN. Najmanjim poslovnim korisnicima kojima je potreban samo jedan priključak dostupne su iTarife, Tarife za Sve i AHA tarife. Uspješno poslovanje nezamislivo je bez telekomunikacijskih i informacijskih usluga koje omogućuju komunikaciju unutar tvrtke te s poslovnim partnerima i korisnicima, obrazlaže nadalje Vavro. Profil i veličina bitni su faktori u odabiru komunikacijskih rješenja koja će najbolje odgovarati potrebama pojedinih tvrtki. Upravo je u tom području, tvrdi, HT napravio važan iskorak oblikujući telekomunikacijsku ponudu za različite kategorije malih i srednjih poslovnih korisnika. Riječ je o komunikacijskim rješenjima FlexPro koja se nude poduzetnicima u turizmu, zdravstvu i farmaciji te poljoprivrednicima. Ona im omogućuju da iz HT-ova portfelja proizvoda odaberu kombinaciju usluga fiksne i mobilne mreže po mjeri svojeg poslovanja.

Primjerice, preko besplatne SMS info agroprognoze poljoprivrednici na svoj mobilni uređaj dobivaju informacije o dnevnim vremenskim prilikama koje su bitne za svakodnevne poslove, ali i za planiranje što rodnije godine. Osim toga za rad u pokretu poduzetnicima je na raspolaganju Mobile Internet, a opcija Pozivi u inozemstvo omogućuje više od 50 posto povoljnije razgovore iz mobilne mreže prema inozemstvu. Što se tiče Mobile Interneta, za one kojima je povremeno potreban, kreirana je tarifa Mobile Internet Start koja nema mjesečnu naknadu i korisnik plaća samo što potroši. Napredniji korisnici koriste veće Mobile Internet modele (512/1 GB, 6B, 10GB) jer oni nude veće pakete prometa uključene u mjesečnu naknadu. Tele2 također nudi puni portfelj usluga za poslovne korisnike, od glasovnih do podatkovnih usluga namijenjenih korištenju interneta na računalima i preko mobilnih uređaja, navodi direktor marketinga Mihail Černjišev. Što se tiče proizvoda, također se nudi bogat izbor mobilnih uređaja koji podupiru sve usluge iz Tele2 poslovne ponude. Korisnicima su na raspolaganju četiri poslovne glasovne tarife, paketi za mobilno “surfanje” te četiri tarife mobilnog interneta, poručili su u toj tvrtki. Međutim, upozoravaju kako su cijene niže od ostalih na tržištu u svakom segmentu ponude. Korisnicima su na raspolaganju Tele2 poslovne tarife s mjesečnom potrošnjom od 85, 95, 195 te 295 kuna. Tarife nude besplatne pozive unutar tvrtke, najpovoljnije pozive unutar mreže te najniže cijene poziva prema ostalim mrežama u Hrvatskoj i inozemstvu, kategorični su u Tele2.

Nema neiskorištenog
Poslovni korisnici, dodaju, prepoznali su i prednosti Tele2 mobilnog interneta koji nudi najniže cijene podatkovnog prometa na hrvatskom tržištu. Malim i srednjim poduzetnicima na raspolaganju su podatkovne tarife Mobilni internet 500 GB, 1GB, 3GB i 5GB. Među prednostima koje su poslovni korisnici prepoznali u Tele2 ponudi su i dodatne usluge, poput mobilnog “backupa” koji svakom korisniku omogućava pohranu svih kontakata i podataka iz mobilnog uređaja na računalo. Antonija Gulam, rukovoditeljica segmenta poslovnih korisnika Vipneta, tvrdi da su oni kao inovativni lider na hrvatskom telekom tržištu uvijek težili da svojim korisnicima ponude najbolje proizvode i usluge uz povoljne cijene. Vipova tarifa Sve za tim je ponuda za poslovne korisnike prilagođena malim, srednjim i velikim tvrtkama, ovisno o njihovim potrebama. Primjerice, u tarifama Sve za tim korisnici unutar tvrtke mogu svi zajedno koristiti tarifni paket koji uključuje besplatne minute za razgovor unutar Hrvatske, SMS poruke i podatkovni promet. Važno je naglasiti, kaže Gulam, da se sav promet uključen u Sve za tim tarife može iskoristiti, odnosno ono što ne iskoristi jedan zaposlenik može drugi unutar tima tako da minute razgovora, SMS poruke i podatkovni promet ne ostaju neiskorišteni. Isto tako unutar jednoga tarifnog modela mogu se kombinirati glasovne i podatkovne SIM kartice, a sve za istu mjesečnu naknadu. U usporedbi s konkurencijom, s Vipovim Sve za tim tarifama korisnici mogu uključiti više zaposlenika unutar tima uz manju mjesečnu naknadu te tako osigurati smanjenje inicijalnih troškova po zaposleniku.

Bez ikakvih naknada
Isto tako Vipnet je jedini operater na domaćem tržištu u segmentu malih i srednjih poslovnih korisnika koji u tarifama Sve za tim omogućuje korisnicima neograničene besplatne razgovore unutar VPN mreže, bez naknade za uspostavu poziva. Korisnicima su dostupne i besplatne minute za pozive prema svim mrežama tako da više ne moraju brinuti zovu li unutar ili izvan mreže, a nakon što potroše besplatne minute uključene u tarifne pakete, mogu i dalje razgovarati prema svim mrežama po vrlo povoljnoj cijeni, kazuje Gulan. Primjerice, ako tvrtka odabere tarifni paket Sve za tim 1300, tada može uključiti do deset zaposlenika u pretplatu, u paket je uključeno ukupno 2600 besplatnih minuta prema svim mrežama, besplatni pozivi u VPN-u, 130 SMS poruka i dva gigabajta podatkovnog prometa. Nakon potrošenih minuta, SMS-ova i podatkovnih prijenosa uključenih u mjesečnu naknadu korisnici mogu zvati prema svim mrežama za 0,85 kuna po minuti, slati SMS za 0,34 kuna po poruci i “surfati” za 0,29 kuna po jedan megabajt podatkovnog prometa. Gulan dodaje kako postoje i Vipove tarife Sve za posao. Ako tvrtke imaju potrebu za individualnim pristupom svakom zaposleniku, onda poslodavac može prema navikama i potrebama zaposlenih odabrati tarifni model koji najviše odgovara njegovoj potrošnji i poslovnim potrebama, i to već od 30 kuna mjesečne naknade.

Za male i srednje tvrtke
Tako u tarifi Sve za posao 30 Vip korisnicima uz najnižu mjesečnu naknadu na tržištu za segment malih i srednjih poslovnih korisnika nudi uključenih 60 minuta razgovora prema svim mobilnim i fiksnim mrežama u Hrvatskoj i besplatnim pozivima unutar VPN mreže. Isto tako u tarifi Sve za posao 400 korisnici uz mjesečnu naknadu od 400 kuna imaju uključeno 1000 minuta razgovora prema svim mrežama, 300 besplatnih SMS poruka i 1 GB podatkovnog prometa. Nakon potrošenih minuta, SMS-ova i podatkovnih prijenosa uključenih u mjesečnu naknadu korisnici mogu zvati prema svim mrežama za 0,91 kunu po minuti, slati SMS za 0,34 kuna po poruci i “surfati” za 0,49 kuna po 100 KB podatkovnog prometa.

Imamo puni portfelj usluga za poslovne korisnike i cijene niže od ostalih u svim segmentima
Mihail Černjišev, direktor maketinga Tele2

Poslodavac može prema navikama radnika odabrati tarifni model koji najviše odgovara njegovoj potrošnji
Antonija Gulan, segment poslovnih korisnika Vipneta

Već godinama pratimo svjetske trendove pa korisnicima nudimo najnovije i najbolje usluge
Igor Vavro, Odjel za mala i srednje velika poduzeća u HT-u

Komentirajte prvi

New Report

Close