Opatija živi na staroj slavi i sve je jeftinija

Autor: Marija Crnjak , 20. lipanj 2012. u 22:00

Nakon godinu dana istraživanja pokazalo se da nekad mondeno ljetovalište hitno treba promjenu imidža koja bi bila prilagođena novim gostima i trendovima na međunarodnom tržištu Iako je vole zbog ljepote grada, prekrasne šetnice i blage klime, gostima Opatije smetaju štandovi s jeftinom robom, loše plaže, nedostatak zabavnih sadržaja i parkirnih mjesta, a nekad prestižna destinacija za goste dubljeg džepa danas je “umorna” i treba joj vrlo značajna promjena razvojne strategije i taktike. Do takvih su otkrića došli članovi tima koji je u posljednjih godinu dana radio na osmišljavanju novog brenda za najveću hotelsku kuću u Opatiji, ali i na Kvarneru,

Trenuci koje pamtite
Liburnia Riviera Hotele koji od ovog tjedna posluju pod zajedničkim brendom Remisens. Brend “Remisens” nosit će hoteli “Ambasador”, “Admiral” i “Kristal” u Opatiji, hotel “Excelsior” u Lovranu, ville “Ambasador” u Opatiji te “Atlanta” i “Elza” u Lovranu kao i hotel “Marina” u Mošćeničkoj Dragi. Hoteli će zadržati svoje ime, a slogan novog brenda je “Trenuci koje pamtite”. Cilj uvođenja novog brenda koje se radi paralelno s ulaganjem u hotelski hardver (ukupno 70 milijuna kuna u planu), kako je kazao predsjednik Uprave LRH Igor Šehanović, prelazak je s tržišta niže srednje klase na višu srednju klasu. Na međunarodno turističko tržište Remisens će se uključiti 2013. godine, a rebrendiranje je za LRH provela agencija Parabureau iz Zagreba. Marko Baus, direktor Parabureaua kaže da je proces rerebrandinga LRH bio izazov jer se radi o renomiranoj hotelskoj kući koja u svom sastavu ima najstarije hotele na Jadranu poput Kvarnera i Imperiala. “Ti hoteli imaju svoj karakter, svoje unikatne priče i arhitekturu, a opatijska rivijera je mjesto gdje je turizam na Jadranu započeo prije gotovo 130 godina. Stoga je s jedne strane bio izazov zadržati duh Opatije i tradicije koja ovdje postoji više nego igdje drugdje na Jadranu, a s druge prilagoditi identitet novim gostima i današnjim trendovima na tržištu”, kaže Baus.

Plemstvo i kineska roba
Podloga za izradu novog brenda LRH bilo je istraživanje stavova o Opatiji koje je za Parabureau proveo stručnjak za brendiranje Saša Blažeković. Istraživanje je pokazalo da na gradu Opatiji ima još mnogo posla, bilo uvođenjem novih sadržaja ili pak izbacivanjem onih koji goste iritiraju već godinama. “Destinacija koja je tradicionalno bilo prestižno ljetovalište bogatih, plemstva i filmskih zvijezda danas na šetnici ima ringišpile i štanove s kineskom robom, ozbiljan problem parkinga i nedostaje joj sadržaja za nove goste. Opatija živi na staroj slavi, bez dobre pozicije na današnjem turističkom tržištu. S obzirom na to da hoteli LRH imaju značajan udjel u smještajnim kapacitetima, dobar posao koji rade mogao bi značajno pomoći destinaciji, no za još bolji uspjeh potrebno je jače povezivanje svih sudionika turističke ponude, prvenstveno jači angažman lokalnih vlasti”, kaže Blažeković.

Struktura

Lojalni gosti
Blažekovićevo istraživanje pokazalo je da su većina opatijskih gostiju umirovljenici, dvije trećine čine gosti s visokom stručnom spremom, to su uglavnom vrlo lojalni gosti koji se vraćaju, nisu previše zahtjevni. Više od trećine tu se dolazi odmoriti, tek četvrtina ih se dolazi kupati, samo deset posto tu je zbog kulturnih sadržaja, a tek nešto više od pet posto dolazi zbog gastronomije.

Komentari (2)
Pogledajte sve

to majstore, ali,
nema užitka bez boli
što je poljubac bez brkova
što kruh bez soli

kad vidim plave guzate Švabice po Opatiji javi se čežnja i bol, you have kill me.

zato ne volim ljeto, ne volim gužve i vruće gače. jer me rajcaju a to mi stvara bol.

New Report

Close