Znate li tko je hrvatski ”the boss” brand strategije?

Autor: Poslovni.hr , 29. siječanj 2015. u 09:55
Danijel Berkovic/PIXSELL / Karlo Stojcevic, direktor kreativne agencije Red Point

Licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc u Kaliforniji…

…a bio je i regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic), business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH).

Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju!  Danas je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria).

Nije moguće pronaći bolju osobu u Hrvatskoj koja će vas podučiti izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Budite drugačiji od konkurencije i naučite kako izraditi pravu brand strategiju. Prijavite se na BESPLATNU edukaciju u Zadru, 13. veljače 2015. godine na www.poslovni.hr/zd-prijava.

Osim u Zadru, samo za vas, Karlo drži predavanje i u ostalim gradovima u Hrvatskoj. Aktualne informacije o predavanjima možete pratiti na www.poslovni.hr/poslovni-uzlet.

Edukacija Karla Stojčevića praktičnog je karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

˝Edukacija će dati odgovor na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako  gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.

Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Baš tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija i time olakšati vaše poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele saznati kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.

Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajte ovdje.  Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close