Zagrebački holding objavio je sklapanje četverogodišnjeg sporazuma o oglašavanju s Jutarnjim listom vrijedan 713 tisuća kuna.
Krajem prošle godine je na isto razdoblje okvirni sporazum sklopio i Večernji list. Taj ugovor je vrijedan 540 tisuća kuna. S dvije najveće hrvatske dnevne novine, tumače u Zagrebačkom holdingu, takvi sporazumi su morali biti sklopljeni jer su podružnice planirale oglašavanje od preko 70 tisuća kuna. Za sve ostale medije, pojedinačna godišnja vrijednost oglašavanja ne prelazi 70 tisuća kuna i ne trebaju biti natječaji, nego se samo u plan oglašavanja za pojedini medij stavi iznos koji se planira potrošiti. Ivica Pranjić, voditelj Službe nabave kaže da oni u četiri godine mogu maksimalno potrošiti ugovoreni iznos s dvije novine, ali u praksi se radi o mnogo manjoj potrošnji. “Svaki puta kada nam je potrebno oglašavanje i Večernji i Jutarnji moraju poslati ponude za svaki pojedini oglas i kampanju. Ne vjerujemo da ćemo u četiri godine potrošiti 1,25 milijuna kuna koliko je okvirno ugovoreno” kaže Ivica Pranjić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu