Zašto je važno ime tvrtke? Evo što pokazuje primjer agencije Degordian, koju ste dosad znali kao – iSTUDIO

Autor: Tomislav Hrastovčak , 19. ožujak 2014. u 11:24
Press foto

iSTUDIO promijenio je ime i vizualni identitet te od sada posluje pod nazivom Degordian.

Ime iSTUDIO odlazi u povijest. Ta zagrebačka digitalna agencija promijenila je ime i vizualni identitet te od sada posluje pod nazivom – Degordian! Tvrtka je službeno objavila novo ime i vizualni identitet u utorak, na eventu održanom u zagrebačkom Vintage Industrial Baru.

Direktori Degordiana, Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić, ovu prijelomnu odluku su donijeli iz više razloga. "Izdvojio bih one najbitnije – nedostupna .com domena, povezivanje imena iSTUDIO s različitim proizvodima i uslugama kojima se ne bavimo te povezivanje s tvrtkom Apple (zbog slova 'i', op. a.). Naime, Tomislav i ja nismo ni sanjali prije četiri godine da ćemo u tako kratkom roku zapošljavati preko 60 ljudi i širiti se inozemno tolikom brzinom. Kako se širimo inozemno jako nam je bitna .com domena kako klijenti ne bi krivo percipirali naš brand. Također, postoji niz inozemnih tvrtki pod imenom iSTUDIO koje se bave prodajom različitih usluga", kazao je Ackermann za Poslovni.hr.

Cijeli vizualni identitet, strategiju i novo ime odradio je Brandoctor, sestrinska agencija Brukete&Žinića, a posao rebrandinga trajao je otprilike šest mjeseci. "Nakon što smo odlučili pokrenuti ovaj veliki projekt, shvatili smo da ga ne možemo sami odraditi i nakon kratkog razmišljanja odlučili smo se za Brandoctor. Iza njih stoji niz uspješnih projekata na području izgradnje brendova i znali smo da će razumjeti naše potrebe i objektivno nam pomoći u ovom problemu. Mislim da su napravili odličan posao i uistinu im hvala na pomoći", kaže Daniel Ackermann.

Inače, ime sa sobom nosi simboliku poznatog Gordijskog čvora kojeg prema legendi nitko stoljećima nije mogao odvezati. Uz novo ime dolazi i novi slogan: 'Makes you curious'. Iz tvrtke ističu kako ovim imidžem žele istaknuti kako je Degordian "znatiželjan, efikasan, stručan, inovativan i zaigran, baš kao i njegovi zaposlenici".

Iz tvrtke također kažu kako su se usavršili na svim razinama i od sada klijentima nude 'full service' digitalne usluge, što znači da, za razliku od svojih početaka, više nisu orijentirani isključivo na društvene mreže i community menadžment.

"Sada službeno više nismo social media agencija, usavršili smo se na svim razinama i spremni smo klijentima ponuditi 'full service' digitalne usluge. Kako je već poznato, uz središnji ured u Zagrebu, podružnice imamo i u Beogradu i Mostaru. Već sada mogu najaviti kako do kraja godine planiramo otvoriti još tri nova ureda u inozemstvu. Jedan je već u završnoj fazi otvaranja i uskoro bismo mogli dobiti novu podružnicu. Uz inozemno širenje dolaze i nova zapošljavanja pa imamo u planu do kraja ove godine zaposliti preko 20 novih ljudi. Prema svemu sudeći, 2014. godina će biti jako velika za sve nas", zaključuje Ackermann.  

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Komentirajte prvi

New Report

Close