‘Zasićenost domaćeg tržišta našoj mladoj agenciji predstavlja još veći izazov u radu’

Autor: Marta Duić , 26. studeni 2014. u 16:39
Radovan Klaić

Tržišne komunikacije.

Radovan Klaić u sektoru tržišnih komunikacija radi već punih 15 godina. Karijeru je započeo u jednoj od prvih i dugo vremena vodećoj domaćoj PR agenciji Premisa, a nakon čega je 10 godina proveo u Styriji na raznim poslovima. Od direktora marketinga 24sata došao je do pozicije člana Uprave zaduženog za marketing svih Styrijinih novinskih brandova. Nakon tih dragocjenih iskustava, Radovan Klaić sada ponovno ‘pliva’ u agencijskim vodama i to kao direktor Impressum komunikacija, agencije koja posluje u okviru Pro Media Group.

Kakvo je trenutno stanje s PR agencijama na našem tržištu? Ima li uopće prostora za nove igrače?

U svakom poslu ima mjesta za nove igrače, ako znaju što će novo, drugačije, bolje ili brže ponuditi tržištu. Naravno, teže je ako je tržište zasićeno, no time je izazovnije.

Smatram da je pred PR agencijama veliki izazov kako integrirati nešto što bismo mogli nazvati ‘klasičnim PR’ s novim digitalnim komunikacijskim potrebama. Oni koji tek sad startaju, poput nas, odmah funkcioniraju na taj integrirani način. I to je velika prednost.

Po čemu je vaša agencija Impressum komunikacije drugačija od ostalih? Kako se istaknuti na tržištu?

Ne mogu govoriti o drugima, ali svakako mogu istaknuti najjače točke Impressuma. Vodeći tim ima kumulativno više od 30 godina iskustva rada u medijima, bilo da se radi o televiziji ili tiskanim medijima. Integrirano radimo s digitalnom agencijom. PR-u pristupamo šire od uobičajenog pristupa – imamo iskustvo, znanje i energiju da klijentima pružimo ukupna rješenja za njihove komunikacijske potrebe. Od PR-a, digitalnih komunikacija, preko osmišljavanja i provođenja medijskih promocija različitih tipova pa sve do evenata i BTL-a  – sve mogu dobiti na jednom mjestu. Kada tome još pridodamo ostale članice ProMedia Groupe, klijentima smo kao sustav u mogućnosti kvalitetno pružiti apsolutno sve marketinške i medijske usluge.

Kakva je organizacijska struktura vaše agencije?

Trenutačno je petero ljudi dedicirano razvoju novog dijela poslovanja. No, s obzirom na to da smo krenuli prilično ambiciozno, na pojedinim projektima radi i puno veći broj ljudi, bilo da su to ljudi iz Groupe, primjerice kolege iz naše digitalne agencije Purpura.net, ili vanjski suradnici, stručnjaci s tržišta.

Kako je došlo do ideje za osnivanje nove agencije u okviru Pro Media Grupe i što vidite kao ključne prednosti?

Vjerujemo kako je ponovno došlo vrijeme kada je klijentima jednostavnije, lakše i na kraju krajeva, jeftinije na jednom mjestu naručivati sve marketinške i medijske usluge. Na tržištu nastupamo kao integrirana marketinška agencija, ali i svakom pojedinom dijelu je jednostavnije i funkcionirati u okviru Groupe – koristimo istu infrastrukturu i logistiku, međusobno si pomažemo idejama i resursima, a za veće projekte oformljujemo interdisciplinarne timove iz različitih dijelova agencije.

Koja je vaša uloga u novoosnovanoj agenciji Impressum komunikacije?

Moja trenutačna uloga je multifunkcijska – istovremeno sam operativni direktor tvrtke i brinem se za cjelokupno poslovanje, postavljam razvojnu strategiju, ali i vodim veće projekte koji zahtijevaju moju direktnu pažnju.

Kakvi su poslovni planovi vaše agencije za budućnost?

Dosta toga će ovisiti o samom tržištu, u ekonomskom smislu, no siguran sam da ćemo već u idućoj godini imati mogućnosti i za istovremeni rast i razvoj, i to prije svega u ljudskim resursima i broju klijenata, ali i za ostvarivanje pozitivnog financijskog poslovanja naše agencije.

Najdraži projekti

Koje je vaše najveće dostignuće, uspjeh, nagrada?

Puno je dobrih stvari i projekata koje sam vodio ili u njima sudjelovao, od velikih projekata na počecima agencijskog rada u Premisi, do lansiranja 24sata i zauzimanja vodeće pozicije na medijskom tržištu, pa sve do pokretanja novih prihodovnih streamova u Styriji. I samo uspješno pokretanje Impressuma je sjajan osjećaj! Ali razlog bavljenja ovim poslom je zapravo onaj trenutak kada se vidi i osjeti rezultat nekog projekta.

Komentirajte prvi

New Report

Close