Zahvaljujući internetu, Coca-Cola u prodaju vraća piće koje je bila povukla prije 12 godina

Autor: Tomislav Hrastovčak , 15. rujan 2014. u 18:00
Surge (Foto: Coca-Cola Company)

Glas internetske zajednice potaknuo je Coca-Colu da u prodaju vrati nekad popularno piće koje je bila povukla prije više od jednog desetljeća.

Glas internetske zajednice potaknuo je Coca-Colu da u prodaju vrati svoje piće Surge koje je bila povukla prije više od jednog desetljeća.

Surge je Coca-Colino gazirano piće s okusom limuna koje se pojavilo u drugoj polovici devedesetih kao konkurentski odgovor na Pepsijev Mountain Dew. Proizvod je ubrzo postao dio popularne kulture toga desetljeća, zahvaljujući i agresivnoj marketinškoj kampaniji usmjerenoj prema mladim ljudima, pogotovo onima koji su skloni ekstremnim sportovima i aktivnom životnom stilom. Međutim, početkom novog stoljeća prodaja je počela opadati pa je Surge 2002. godine nestao s polica trgovina.

Dvanaest godina kasnije Surge se vraća u prodaju, ponajviše zahvaljujući lobiranju nostalgičnih internetskih korisnika okupljenih oko Facebook stranice "Surge Movement" koja je dosad prikupila oko 130 tisuća fanova.

Entuzijastični ljubitelji Surgea pokretali su razne akcije, poput masovnog nazivanja Coca-Colinog potrošačkog telefona ili prikupljanja sredstava za reklamni pano u blizini sjedišta kompanije kojim su tražili povratak Surgea.

Na kraju je sve to privuklo pozornost Coca-Cole, pa je odlučila vratiti proizvod u prodaju, što je danas i službeno objavljeno. Međutim, Surge se neće naći na policama trgovinama nego će se moći naručiti isključivo putem popularne internetske trgovine Amazon. Riječ je pritom o prvom Coca-Colinom proizvodu koji se može kupiti isključivo na internetu.

Cijena je 14 dolara za pakiranje od 12 limenki koje imaju identičan dizajn kao u devedesetima. Ujedno Surge je i prvi Coca-Colin proizvod koji se ponovno vratio na tržište nakon povlačenja iz prodaje.

Ako se pokus sa Surgem pokaže uspješnim, američka kompanija će razmotriti mogućnost lansiranja i drugih nišnih proizvoda koji će biti dostupni putem online prodaje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close