Vratio se Zagreb news, u nakladi od 230.000 komada

Novine zasad izlaze dvotjedno, ali od Nove godine je u planu tjedni ritam objava Novine zasad izlaze dvotjedno, ali od Nove godine je u planu tjedni ritam objava

Radi se o servisnim lokalnim novinama koje proizvode svoj sadržaj, dok teme iz društva, života i kulture preuzima iz Nacionala.

Na medijsko tržište vratio se Zagreb news, besplatni dvotjednik koji je nekoć izdavala NCL media grupa, odnosno skupina novinara okupljenih oko Nacionala Ive Pukanića. Nacional je prestao izlaziti sredinom 2012., a krajem 2014. Pukanićev bliski suradnik, novinar Berislav Jelinić, ponovno pokreće taj politički tjednik. Njegova tvrtka Nacional news corporation sada je obnovila i Zagreb news, a najavljuje se i povratak na tržište još nekih novinskih brendova iz portfelja nekadašnje NCL media grupe. 

"Naklada Zagreb newsa je 230.000 primjeraka, po čemu smo daleko najtiražnije novine na tržištu. Skidali smo nakladu radi optimizacije, targetirana je tako jer je sve teže dobiti dozvolu za dostavu novina u pojedine prostore. Brojne zgrade zabranjuju distribuciju i ostavljaju određene prostore gdje se to može napraviti, pa ako ima 50 stanova mi ostavimo 35 primjeraka na predviđenu poziciju, jer je pretpostavka da neće svi stanari uzeti novine. Zagreb news zasad izlazi dvotjedno, a od Nove godine u planu je tjedni ritam.

 

Jelinić

Besplatne gradske servisne novine u izdanju Nacional news corporationa proizvode svoj sadržaj nisu prikriveni nosač letaka.

Postupno ćemo se širiti - plan je doseći milijun primjeraka u desetak najvećih hrvatskih gradova, kao i prije", najavljuje Jelinić.  Kaže kako je ključna razlika od sličnih projekata u tomu što Zagreb news ima klasičnu strukturu novina, a ne prikrivenog nosača letaka. Radi se o servisnim lokalnim novinama koje proizvode svoj sadržaj, dok teme iz društva, života i kulture preuzima iz Nacionala.

Na pitanje kakav će imati odnos prema zagrebačkim vlastima na čelu s Milanom Bandićem, te očekuje li njihovu financijsku pomoć, Jelinić kaže da će biti  klasično novinarski. 

"Na jednoj razini s njima smo uspostavili suradnju kad su u pitanju prava na prenošenje lokalnih vijesti i reizdanje fotografija u vlasništvu Grada Zagreba, no ona je dijelom zasnovana i na komercijalnoj osnovi. Primjerice, kod nas se oglašava Zagrebački holding i vjerujem da neće biti jedini zainteresiran za komercijalnu suradnju. Projekt se financira isključivo prihodima od prodaje oglasnog prostora. Brojne tvrtke, ali i državne institucije, prepoznale su  projekt od prvog broja, te su ga stavile u situaciju da je samoodrživ", napominje Jelinić. "Mi se polako, organski razvijamo. Projekt je lansiran bez kreditnog zaduženja kod banaka, bez minusa po računu", zaključuje Jelinić.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!